معوقه بانکی بانک مسکن

معوقه بانکی بانک مسکن

معوقه بانکی بانک مسکن ، در زمانی ایجاد می شود که شخص تسهیلات گیرنده ، در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود تعلل نموده باشد .

آیا شما هم معوقه بانکی بانک مسکن دارید ؟ آیا شما هم نیاز دارید تا اقدامات لازم را جهت باز پر داخت معوقه بانکی بانک مسکن انجام دهید ؟ آیا می دانید که بر طبق قوانین حاکم بر کشور ، بانک مسکن می تواند چه بر خوردی با افرادی داشته باشد که معوقه بانکی بانک مسکن دارند ؟

زمانی که بانک مسکن به فردی تسهیلاتی را اعطا می نماید ، مشخص می کند تا در موعد مقرر شده ای ، تسهیلات گیرنده اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط خود انجام دهد. در صورتی که تسهیلات گیرنده ، در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود تعلل نموده و اقدامی جهت آن انجام ندهد ، به عنوان یک بدهکار از سوی بانک مسکن شناخته می شود .

لازم به ذکر است که شخص تسهیلات گیرنده می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد.

مطالبات و معوقات بانکی از نظر بانک مسکن انواع مختلفی دارد . در صورتی که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ، ما می توانید انواع آن ها را به شما معرفی نموده و درباره شان صحبت نماییم .

البته شما راه دیگری نیز دارید . می توانید به موسسه راهیان عدالت مراجعه نموده و با وکلای پایه یک دادگستری این موسسه جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه مشورت نمایید .

بانکی بانک مسکن2 copy

معوقه بانکی بانک مسکن چیست و امکان دارد در چه صورتی به وجود بیاید ؟

معوقه بانکی بانک مسکن در زمانی به وجود می آید که تسهیلات گیرنده پس از در یافت تسهیلات خود ، اقساط آن را در زمان مقرر شده از سوی بانک مسکن ، پر داخت نماید.

البته لازم به ذکر است که مطالبات و معوقات ابتدا به عنوان مطالبات و معوقات جاری شناخته خواهند شد ، در صورتی که مدت زمان عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات از زمانی بگذرد ، به آن مطالبات و معوقات غیر جاری می گویند .

یکی از آسیب رسان ترین مطالبات و معوقات به نظام اقتصادی – مالی بانک مسکن ، مطالبات و معوقات غیر جاری می باشد.

در صورتی که شخص تسهیلات گیرنده ، چه حقیقی و چه حقوقی ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط خود انجام ندهد ، از سوی بانک مسکن به عنوان یک بدهکار شناخته شده و بانک می تواند به عنوان یک شخص خاطی با وی بر خورد نماید .

در صورتی که شما هم معوقه بانکی بانک مسکن دارید ، باید هر چه زود تر جهت جلو گیری از بر خورد قانون و متضرر شدن خودتان به علت سود تسهیلات در یافتی تان ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت آن انجام دهید.

شما می توانید در این زمینه با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید.

یکی از دلایلی که می تواند به بیش تر شدن مطالبات و معوقات غیر جاری دامن بزند ، عدم استفاده از تسهیلات در مکان مناسب می باشد . گاه نیز امکان دارد که شخص تسهیلات گیرنده به علت تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی ور شکسته شده و دیگر توانایی بار پر داخت اقساط تسهیلات خود را به بانک مسکن نداشته باشد .

گاه پیش آمده است که بانک مسکن بر خوردی جدی و قاطع با شخص بدهکار و خاطی نداشته و باعث ازدیاد معوقات و مطالبات بانکی بانک مسکن شده است.

یا نیز امکان دارد که بانک طرح توجیحی شخص تسهیلات گیرنده را به طور صحیح مورد بررسی قرار نداده باشد ، حتی اعتبار سنجی مشتری نیز ممکن است که با خطا مواجه شده باشد .

تمامی این ها ، می تواند به عنوان کوتاهی و عدم مسئولیت پذیری بانک تلقی شود . به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می دهیم تا با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید تا بهترین و آسان ترین راه را برای پر داخت معوقه بانکی بانک مسکن خود پیدا نمایید.

انواع مطالبات و معوقات بانکی

همان طور که پیش تر گفته شد ، بسته به مدت زمانی که تسهیلات گیرنده در باز پر داخت اقساط تسهیلات در یافتی خود از بانک مسکن ، تعلل نموده باشد ، معوقه بانکی بانک مسکن ، در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرد.

در ادامه شما با انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک مسکن آشنا خواهید شد.

  • مطالبات و معوقات جاری
  • مطالبات و معوقات غیر جاری
  • مطالبات معوق
  • مطالبات مشکوک الوصول
  • مطالبات سوخت شده
  • بانکی بانک مسکن3 copy

چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

اگر شما از نظر بانک مسکن به عنوان یک بدهکار شناخته می شوید و به دفعات اخطار بانک را در یافت نموده اید ، باید هر چه سریع تر جهت پر داخت معوقه بانکی بانک مسکن خود اقدام نمایید .

حال با خود فکر می کنید که چگونه معوقه بانکی بانک مسکن خود را پر داخت نمایید تا کم ترین ضرر و زیان مالی – اقتصادی را متحمل شوید ؟ در این جا ما به شما موسسه راهیان عدالت را پیشنهاد می دهیم .

موسسه راهیان عدالت که ید طولایی در بررسی و برد در دادگاه دارد ، جایگاه ویژه ای در بین موکلین خود به دست آورده است .

موسسه راهیان عدالت همیشه با به کار گیری قوانین و تبصره ها ، در صدد بوده تا به احقاق حق موکل خود در دادگاه کمک نماید و تا به امروز در این امر به طور کامل موفق بوده است .

موسسه راهیان عدالت ، به عنوان یکی از به نام ترین ها در زمینه پرونده های حقوقی – کیفری ، بدون هیچ باختی ، ضرر و سود موکل خود را در نظر گرفته و وی را در این زمینه یاری نموده است .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام