بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین

بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین

آیا شما هم بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین دارید ؟ آیا می دانید که به چه روشی و با کم ترین ضرر مالی – اقتصادی ، بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین خود را پر داخت نمایید ؟

پیشنهاد می دهیم که حتما به موسسه راهیان عدالت مراجعه نمایید و از مشاوران و وکلای پایه یک داد گستری ، چاره جویی نمایید.

شما بای با انواع بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین آشنا باشید تا بتوانید به احقاق حق خود در دادگاه کمک نماید. اما خب لازم نیست که هر شخصی به کلیه قوانین حقوقی – کیفری مسلط باشید بلکه می توانید با کمک خواهی از موسسه راهیان عدالت ، مشکل خود را بر طرف نمایید .

موسسه راهیان عدالت در صدد است تا شما با کم ترن ضرر و زیاد مالی – اقتصادی ، بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین خود را پر داخت نمایید .

ما می خواهیم در ادامه شما را با انواع معوقات بانکی آشنا سازیم ، پس در صورت نیاز و داشتن بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین ، با ما همراه باشید.

بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین چیست و در چه صورتی به وجود می آید ؟

بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین به عنوان یکی از مطالبات و معوقات در نظام بانکی بانک اقتصاد نوین به حساب می آید .

بانک اقتصاد نوین ، به شخصی حقیقی یا حقوقی ، پیش تر ، اقدام به اعطای تسهیلات نموده است که شخص تسهیلات گیرنده ، باز پر داخت اقساط خود را در زمان مخشص شده از سوی بانک اقتصاد نوین ، اقدامی ننموده است و اکنون به عنوان یک بدهکار از سوی بانک اقتصاد نوین شناخته می شود .

بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین نوعی بدهی به بانک اقتصاد نوین می باشد که در دسته بندی های مختلفی کاملا بسته به مدت زمان تعلل در باز پر داخت اقساط ، قرار می گیرد.

به همین خاطر در صورتی که بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین باید بدانید که بدهی شما از کدام دسته می باشد و چه مدت زمانی را در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ، تعلل نموده اید.

شما در این زمینه می توانید با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

مطالبات و معوقات غیر جاری ، به عناون یکی از آسیب رسان ترین نوع مطالبات و معوقات بانکی بانک اقتصاد نوین به شمار می آیند که ممکن است آسیب اقتصادی – مالی زیادی به نظام بانکی بانک اقتصاد نوین وارد نمایند.  البته لازم به ذکر است که در مواردی کوتاهی از بانک بوده و مشتری یا تسهیلات گیرنده ، مقصر نمی باشد .

در واقع در زمان اعطای تسهیلات ، بانک اقتصاد نوین ، به طور صحیح ، مشتری را اعتبار سنجی نکرده است و یا طرح توجیحی وی را به طور کامل مورد بررسی قرار نداده است . به همین دلیل اکنون تسهیلات گیرنده در باز پرداخت اقساط خود تعلل نموده و اکنون به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

در مواردی این امکان وجود دارد که تسهیلات گرفته شده از سوی مشتری، در مکان مناسبی مصرف نشده است و حالا تسهیلات گیرنده ، در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ، به مشکل بر خورده است و بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین دارد.

البته نا گفته نماند در مواردی ، رکود اقتصادی و تحریم های بین المللی ، نیز در بیش تر شدن مطالبات و معوقات غیر جاری بی تاثیر نمی باشد .

بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک اقتصاد نوین

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده

با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیح انواع مطالبات و معوقات بپردازیم :

  1. مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری زمانی به وجود می آید که تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را تا دو ماه پر داخت نکرده باشد .

  1. مطالبات و معوقات غیر جاری :

مطالبات و معوقات غیر جاری به عنوان یکی از مشکل ساز ترین مطالبات و معوقات به شمار می آید که به نظام اقتصادی – مالی بانک اقتصاد نوین ، ضرر و زیان جدی وارد می نماید .

تسهیلات گیرنده ، زمانی که اقساط تسهیلات خود را در مدت زمانی کم تر از شش ماه پر داخت ننماید ، به آن مطالبات و معوقات غیر جاری می گویند .

مطالبات معوق :

مطالبات معوق ، همان مطالبات و معوقات غیر جاری بودند که تسهیلات گیرنده با تعلل در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، پر داخت نکرده باشند .

مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول ، در واقع روزی همان مطالبات و معوقات غیر جاری بودند که تسهیلات گیرنده ، بیش از هجده ماه ، اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده است و اکنون علاوه بر داشتن مطالبه مشکوک الوصول ، به عنوان یک بدهکار نیز شناخته می شود .

مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده در زمانی به وجود می آیند که ، تسهیلات گیرنده به علت فوت ، ور شکستگی و … ، دیگر توانایی باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را نداشته باشد . به همین دلیل به این نوع از مطالبات و معوقات غیر جاری ، مطالبات سوخت شده می گویند .

اما لازم به ذکر است که بانک اقتصاد نوین برای جلو گیری از بیش تر شدن مطالبات سوخت شده ، در زمان ارائه تسهیلات ، تسهیلات را بیمه عمر می نماید تا کم تر دچار ضرر و زیان مالی – اقتصادی شود .

چرا برای بدهی معوقه به بانک اقتصاد نوین خود ، موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت با سال ها تجربه در کلیه پرونده های حقوقی – کیفری و با تسلط کامل و کافی به کلیه قوانین حاکم بر کشور و جامعه ، سعی دارند تا در مسیر احقاق حق شما ، همراهی تان کنند.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام