معوقه بانکی بانک توسعه تعاون

معوقه بانکی بانک توسعه تعاون

مطالباتی که بانک توسعه تعاون از تسهیلات گیرندگان خود طلبکار می باشد ، به عنوان معوقه بانکی بانک توسعه تعاون نام گرفته اند .

معوقه بانکی بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از مشکلات بانک توسعه تعاون ، به شمار می آید که می تواند آسیب مالی – اقتصادی جدی به نظام بانکی بانک توسعه تعاون وارد نماید .

آیا می دانید در صورتی که شما معوقه بانکی بانک توسعه تعاون داشته باشید از نظر بانک توسعه تعاون به عنوان یک بدهکار شناخته می شوید ؟ آیا می دانید از چه راهی برای پر داخت معوقه بانکی بانک توسعه تعاون خود اقدام نمایید تا کم ترین ضرر مالی را متحمل شوید ؟ آیا می دانید که قانون می تواند با شما به عنوان یک بدهکار چه بر خوردی داشته باشد ؟

ما به شما توصیه می کنیم که برای یافتن پاسخ سوالات خود ، با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید. موسسه راهیان عدالت با در نظر گرفتن نوع معوقه بانکی بانک توسعه تعاون شما ، می تواند بهترین راه چاره را به شما نشان دهد .

بانکی بانک توسعه و تعاون 1 copy

معوقه بانکی بانک توسعه تعاون چیست و بر اثر چه علت هایی به وجود می آید ؟

معوقه بانکی بانک توسعه تعاون زمانی به وجود می آید که شخص تسهیلات گیرنده چه حقیقی و چه حقوقی ، در زمان باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ، تعلل نموده باشد .

به طوری که در مدت زمان دو تا بیش از هجده ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده باشد .

معوقه بانکی بانک توسعه تعاون چیست ؟

پیش تر بانک توسعه تعاون ، اقدام به پر داخت تسهیلات به شخصی به عنوان تسهیلات گیرنده نموده است که شخص تسهیلات گیرنده (حقیقی یا حقوقی ) باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را به تعویق انداخته است . به همین دلیل ، اکنون از نظر بانک یک بدهکار شناخته شده و معوقه بانکی بانک توسعه تعاون دارد.

نا گفته نماند که معوقه بانکی بانک توسعه تعاون انواع مختلفی از نظر نظام بانکی بانک توسعه تعاون دارد که می خواهیم در این مطلب آن ها برای شما شرح دهیم .

بانک می تواند از طریق قانون ، هر بر خوردی با شخص خاطی و بدهکار داشته باشد. پس در صورتی که شما جزو این افراد هستید ، باید هر چه سریع تر جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود اقدامات لازم را انجام دهید. به همین دلیل ما به شما موسسه راهیان عدالت را معرفی نمودیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل ، از این موسسه یاری جویید.

علل به وجود آمدن مطالبات و معوقات بانکی

یکی از دلایلی که امروزه به طور چشم گیری باعث عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات از سوی تسهیلات گیرنده شده است ، رکود اقتصادی و تحریم های بین المللی می باشد .

دیگر دلیلی که می توان برای ازدیاد مطالبات و معوقات غیر جاری بانکی بانک توسعه تعاون دانست ، عدم بررسی صحیح طرح توجیحی و اعتبار سنجی درست مشتری از سوی بانک می باشد .

البته گاه پیش آمده است که تسهیلات گیرنده ، تسهیلات دربافتی خود را در مکان مورد نظر استفاده ننموده است.

از دیگر دلایلی که می توان برای بیش تر شدن مطالبات و معوقات غیر جاری نام برد ، عدم برخورد جدی و سخت گیرانه بانک با بدهکاران می باشد.

در صورتی که شما نیز جزه عده کسانی هستید که می خواهید معوقه بانکی بانک توسعه تعاون خود را در اسرع وقت پر داخت نمایید بدون آن که متضرر شوید ، می توانید با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید.

بانکی بانک توسعه و تعاون 3 copy

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون

همان طور در ابتدا گفتیم ، مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون ، انواع مختلفی دارد که با توجه به مدت تاخیر در باز پر داخت اقساط تسهیلات ، در دسته بندی های نختلفی قرار می گیرند.

اما یکی از متدوال ترین و آسیب رسان ترین مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون ، مطالبات و معوقات غیر جاری می باشد .

با ما همراه باشید تا بیش تر در باره مطالبات و معوقات بانکی به شما بگوییم.

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده

مطالبات و معوقات غیر جاری : مدت زمان عدم پر داخت اقساط تسهیلات توسط شخص تسهیلات گیرنده ، دو ماه

مطالبات و معوقات غیر جاری : مدت زمان عدم پر داخت اقساط تسهیلات توسط شخص تسهیلات گیرنده ، کم تر شش ماه

مطالبات معوق : مدت زمان عدم پر داخت اقساط توسط شخص تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه

مطالبات مشکوک الوصول : مدت زمان عدم پر داخت اقساط توسط شخص تسهیلات گیرنده ، بیش از هجده ماه

مطالبات سوخت شده : مدت زمان عدم پر داخت تسهیلات توسط شخص تسهیلات گیرنده به علت فوت ، ور شکستگی و … بیش از هجده ماه و یا نا معلوم

آیا هنوز تصمیم دارید تا معوقه بانکی بانک توسعه تعاون خود را پر داخت نمایید ؟ آیا شما نیز مانند سایر بدهکاران می خواهید کم ترین ضرر مالی را متحمل شوید ؟ پس حتما از شرایط مشاوره رایگان موسسه راهیان عدالت استفاده نمایید .

چرا موسسه راهیان عدالت را برای امور حقوقی کیفری خود انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت با برد های فراوانی که در دادگاه داشته اند ، این تضمین را به شما می دهند که بتوانید حق خود را با کم ترین ضرر و زیان مالی ، پس بگیرید.

موسسه راهیان عدالت می تواند بهترین مشاور و همراه برای شما در مسیر احقاق حقتان در دادگاه باشد . با توجه به این که کلیه وکلای پایه یک دادگستری فعال در این موسسه ، به کلیه حقوق کیفری – حقوقی مسلط بوده و می توانند تضمین برد شما را در دادگاه بدهند .

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام