بدهی معوقه به بانک پست بانک

بدهی معوقه به بانک پست بانک

بانک پست بانک ، یکی از بانک هایی است که امروزه با بدهی معوقه به بانک پست بانک در گیر شده است . بدهی معوقه به بانک پست بانک یکی از مواردی است که حتما اگر شخص تسهیلات گیرنده ، اقدامی جهت بدهی خود انجام ندهد ، امکان دارد که آسیب جدی به نظام اقتصادی و مالی بانک پست بانک وارد شود.

به همین دلیل شخص تسهیلات گیرنده که اکنون بدهی معوقه به بانک پست بانک دارد و به عنوان یک بدهکار شناخته می شود ، باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام دهد.

آیا شما هم بدهی معوقه به بانک پست بانک دارید ؟ آیا شما هم به عنوان یک بدهکار از نظر بانک پست بانک شناخته می شوید ؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که از سوی بانک اخطار در یافت کرده اید و باید هر چه سریع تر جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود دست به کار شوید ؟

آیا می دانید ار چه طریقی برای پر داخت بدهی معوقه به بانک پست بانک خود ، اقدام نمایید ؟ آیا می دانید می توانید به کمک قانون کم ترین ضرر و زیان مالی را متحمل شوید ؟

آیا با عمل کرد موسسه راهیات عدالت آشنایی دارید ؟ آیا می دانید موسسه راهیان عدالت می تواند شما را در باز پر داخت بدهی معوقه به بانک پست بانک یاری دهد ؟

با ما همراه باشید تا شما را در مسیر باز پر داخت بدهی معوقه به بانک پست بانک راهنمایی کنیم .

بدهی معوقه به بانک پست بانک چیست و چگونه به وجود می آید؟

بانک پست بانک ، پیش تر اقدام به پر داخت تسهیلات به افرادی نموده است که اکنون این افراد ، اقدامات لازمه را جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده اند و اکنون به عنوان یک بدهکار شناخته می شوند.

این شخص بدهکار ، بدهی معوقه به بانک پست بانک دارد و باید هر چه سریع تر جهت باز پر داخت آن اقدام نماید .

ضمن این که از نظر نظام بانکی پست بانک ، شخص تسهیلات گیرنده که حال به عنوان یک بدهکار شناخته شده است ، می تواند شخص حقیقی و یا حقوقی باشد.

این شخص حقیقی و یا حقوقی ، در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود تعلل نموده و آن را به تعویق انداخته است . به همین دلیل اکنون در نزد بانک پست بانک بدهی معوقه به بانک پست بانک ، داشته و یک بدهکار شناخته می شود.

یکی از دلایل موثر در به وجود آمدن مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک ، رکود اقتصادی و تحریم های بین المللی می باشد . به همین دلیل امکان دارد که شخص تسهیلات گیرنده ور شکسته شود و دیگر توانایی باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را نداشته باشد .

از دیگر مواردی که می تواند به بیش تر شدن مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک ، دامن بزند ، عدم اعتبار سنجی صحیح مشتری و عدم بررسی مو شکافانه طرح توجیحی می باشد . موارد نام برده شده در صورتی که به درستی انجام شوند ، به حد چشم گیری از مطالبات و معوقات غیر جاری کاسته می شود .

آیا با انواع بدهی معوقه به بانک پست بانک آشنا هستید ؟ آیا می دانید که معوقات و مطالبات بانکی پست بانک به چند دسته تقسیم می شوند ؟ آیا می دانید که بدهی شما از کدام نوع از مطالبات و معوقات می باشد ؟

ما می خواهیم در ادامه ، انواع مطالبات و معوقات بانکی را برای شما شرح دهیم.

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک پست بانک

همان طور که پیش تر گفته شد ، مطالبات و معوقات بانکی انواع مختلفی دارد ، البته این دسته بندی ها بر اساس دیر کرد در باز پر داخت اقساط تسهیلات ، مشخص می گردد. ما می خواهیم انواع آن ها را بر اساس میزان تاخیر در باز پر داخت اقساط تسهیلات برای شما شرح دهیم :

  1. مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری به نوعی از مطالبات و معوقات گفته می شود که تسهیلات گیرنده ، تا دو ماه ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت نکرده است .

  1. مطالبات و معوقات غیر جاری :

زمانی مطالبات و معوقات غیر جاری پدید می آیند که شخص تسهیلات گیرنده ، به مدت شش ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت تسهیلات خود انجام نداده باشد .

  1. مطالبات معوق :

در مطالبات معوق ، تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را انجام نداده است و اکنون به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

  1. مطالبات مشکوک الوصول :

مطالبات مشکوک الوصول ، زمانی مطالبات و معوقات غیر جاری بودند که به مرور زمان به مطالبات مشکوک الوصول تبدیل شده اند . زیرا تسهیلات گیرنده ، بیش از هجده ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده است .

  1. مطالبات سوخت شده :

در مطالبات سوخت شده ، تسخیلات گیرنده به علت فوت ، ور شکستگی و … دیگر توانایی باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد .

چرا موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت با بیش از دو دهه تجربه و مهارت در کلیه امور حقوقی – کیفری ، تا به امروز سعی داشته است تا به امروز ، هیچ پرونده ای را باخت ندهد و به احقاق حق موکل خود کمک نماید .

موسسه راهیان عدالت با تسلط کافی و وافی به کلیه امور حقوقی ، می تواند بهترین راهنما برای شما جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات ، بدون ضرر و زیان مالی برای شما باشد . در صورت نیاز می توانید از خدمات مشاوره رایگان این موسسه استفاده نمایید و با مشاوران موسسه راهیان عدالت در کلیه امور مشورت نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام