معوقه بانکی بانک پارسیان

معوقه بانکی بانک پارسیان

یکی از مشکلاتی که امروزه نظام بانکی بانک پارسیان را با خود در گیر نموده است ، معوقه بانکی بانک پارسیان می باشد . معوقه بانکی بانک پارسیان زمانی پدید می آید که شخص تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را در زمان مشخص شده از سوی بانک ، پر داخت نکرده باشد .

معوقه بانکی بانک پارسیان می تواند به کلیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی تعلق داشته باشد . هر شخصی که باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را به تعویق بی اندازد ، معوقه بانکی بانک پارسیان دارد و به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

آیا می دانید که بانک پارسیان از طریق قوانین حاکم بر جامعه می تواند چه بر خوردی با شخص بدهکار داشته باشد ؟ آیا با خود اندیشیده اید که چگونه با کم ترین ضرر و زیان مالی ، معوقه بانکی بانک پارسیان خود را پر داخت نمایید ؟ آیا می دانید چگونه می توانید به وسیله قانون ، معوقه بانکی بانک پارسیان را پر داخت کنید ؟

ما می خواهیم به شما توصیه کنیم قبل از دست به کار شدن رای پر داخت معوقه بانکی بانک پارسیان خود ، حتما با مشاوران موسسه راهیان عدالت ، تماس حاصل نمایید .

بانکی بانک پارسیان1 copy

معوقه بانکی بانک پارسیان چیست و از چه طریقی به وجود می آید ؟

معوقه بانکی بانک پارسیان زمانی پدید می آید که شخص تسهیلات گیرنده ، اقساط خود را در موعد مقرر پر داخت نکرده باشد . یکی از دلایلی که می توان سهم عظیمی در عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات توسط شخص تسهیلات گیرنده داشته باشد ، رکود اقتصادی و تحریم های بین المللی می باشد.

البته لازم به ذکر است که در مواردی کوتاهی از خود بانک بوده ، به طور مثال عدم بر خورد جدی و قاطع با بدهکاران ، می تواند به عنوان یکی از دلایلی باشد که مطالبات و معوقات غیر جاری را بیش تر نماید .

گاه ممکن است عدم بررسی دقیق طرح توجیحی و یا عدم اعتبار سنجی صحیح ، از سوی بانک پیش آید و این نیز یکی از دلایلی می باشد که باعث می شود ، هر روزه به تعداد بدهکاران افزوده شود .

البته این امکان میسر است که به علت ور شکستگی و یا فوت ، شخص تسهیلات گیرنده ، دیگر توانایی باز پر داخت اقساط خود را نداشته باشد !!

آیا به عنوان یک شخص بدهکار ، با انواع مطالبات و معوقات بانکی آشنایی دارید ؟ آیا می دانید معوقه بانکی بانک پارسیان شما از کدام دسته می باشد ؟ آیا می دانید برای باز پر داخت اقساط تسهیلات خود باید چه کار هایی انجام دهید ؟

ما به شما توصیه می کنیم قبل از هر کاری با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید تا از بروز هر گونه ضرر و زیان مالی ، جلو گیری گردد .

بانکی بانک پارسیان2 copy

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک پارسیان

مطالبات و معوقات بانکی ، انواع مختلفی دارد که با توجه به مدت زمانی که تسهیلات گیرنده در باز پر داخت اقساط خود ، تعلل نموده است ، دسته بندی می شوند .

شخص تسهیلات گیرنده که می تواند حقیقی و یا حقوقی باشد ، به طور مداوم ، باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را به تعویق انداخته و اکنون به عنوان یک بدهکار شناخته می شود . در نظر داشته باشید در صورتی که شما نیز مطالبات و معوقات بانکی بانک پارسیان داشته باشید ، باید هر چه سریع تر جهت پر داخت مطالبات و معوقات بانکی بانک پارسیان خود اقدامات لازم را انجام دهید .

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک پارسیان

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده
  • مطالبات و معوقات جاری :

مطالبات و معوقات جاری ، در زمانی به وجود می آیند که شخص تسهیلات گیرنده تا دو ماه اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود انجام نداده باشد .

  • مطالبات و معوقات غیر جاری :

در صورتی که تسهیلات گیرنده تا مدت زمان شش ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط خود انجام ندهد ، به آن مطالبات و معوقات غیر جاری می گویند . این شخص نیر به عنوان یک بدهکار از نظر نظام بانکی بانک پارسیان شناخته می شود.

  • مطالبات معوق :

مطالبات معوق نوعی دیگر از مطالبات و معوقات بانکی بانک پار سیان به شمار می آید . زمانی مطالبات معوق شکل می گیرد که شخص تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت نکرده باشد .

  • مطالبات مشکوک الوصول

در این نوع از مطالبات و معوقات بانک پارسیان ، تسهیلات گیرنده ، بیش از هجده ماه ، باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را به تعوق انداخته است .

  • مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده در زمانی به وجود می آیند ، که شخص تسهیلات گیرنده به علت فوت ، ورشکستگی و … ، دیگر توانایی باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را ندارد . مطالبات سوخت شده ، باید روال قانونی خود را طی نمایند را بانک بتواند آن را از شخص بدهکار باز پس گیری نماید .

مطالبات سوخت شده ، در زمانی همان مطالبات و معوقات غیر جاری بوده است که اکنون به دلایل مشخص ، تبدیل به مطالبات سوخت شده ، شده است .

بانک پارسیان برای جلو گیری از بیش تر شدن مطالبات سوخت شده ، در حین اعطای تسهیلات ، تسهیلات را بیمه عمر می نماید تا حد الامکان ، از سوخت شدن آن جلو گیری نماید .

لازم به ذکر است که مطالبات سوخت شده آسیب های جدی به نظام اقتصادی و مالی بانک پارسیان و سیار بانک ها وارد می نماید .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام