بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون

بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون

از نظر نظام بانکی بانک توسعه تعاون ، هر شخصی که بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون داشته باشد ، یک بدهکار شناخته می شود .

بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون مسئله ای می باشد که امروزه علاوه بر در گیر نموده بانک توسعه تعاون ، سایر بانک ها را نیز با خود در گیر نموده است و شخص بدهکار یا همان تسهیلات گیرنده باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پر داخت اقساط خود انجام دهد.

بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از آسیب رسان ترین نوع بدهکاری ها به نظام پولی – مالی بانک توسعه تعاون به شمار می آید که بانک توسعه تعوان در صدد است تا هر چه سریع تر افراد بهدکار را شناسایی و مطابق قانون با آن ها بر خورد نماید .

آیا می دانید که بر خورد قانون با افراد بدهکار به چه صورت است ؟ آیا می دانید بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون می تواند برای شما نیز ضرر و زیان مالی به همراه داشته باشد ؟ آیا انواع بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون را می شناسید ؟ آیا می دانید بهترین راه برای باز پر داخت مطالبات و معوقات بانکی کدام می باشد ؟ آیا می دانید که بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون شما در کدام دسته از مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون قرار می گیرد ؟

ما می خواهیم در این مطلب ، کلیه سوالات مطرح شده را پاسخ دهیم ، شما نیز می توانید در این زمینه با موسسه راهیان عدالت در تماس باشید.

بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون چیست ؟

بانک توسعه تعاون ، پیش تر ، اقدام به اعطای تسهیلات به شخص تسهیلات گیرنده نموده است . این شخص تسهیلات گیرنده می تواند جزو اشخاص حقیقی و یا حقوقی جامعه باشد . فرد تسهیلات گیرنده ، در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ، تعلل نموده است و اکنون به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

حال باید اقدامات لازم را جهت باز پر داخت تسهیلات خود انجام دهد . قبل از آن که بانک توسعه تعاون ، از طریق قانون اقدامات لازم را انجام دهد.

قطعا شما به عنوان شخصی که بدهی معوقه به بانک توسعه تعاون دارد ، به دنبال آسان ترین راه و بهترین راه می باشد تا کم ترین ضرر و زیان مالی را متحمل شوید ، به همین دلیل ما به شما موسسه راهیان عدالت را معرفی نمودیم .

مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون در چه زمانی ایجاد می شوند ؟

مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون ، زمانی به وجود می آیند که شخص تسهیلات گیرنده ، باز پر داخت اقساط تسهیلات خود را به تعویق بی اندازد . در نظر داشته باشید که در این صورت بانک توسعه تعاون می تواند با شما مانند یک شخص بدهکار ، به طور کاملا قانونی بر خورد نماید .

در بعضی موارد ، عدم بررسی طرح توجیحی به صورت دقیق و عدم اعتبار سنجی صحیح مشتری ، سبب می شود تا به بیش تر شدن مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون دامن زده شود .

البته یکی از موثر ترین دلیل برای افزایش مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون ، تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی می باشد .

این امکان نیز میسر است که در زمان و جای خود ، بانک با فرد بدهکار ، بر خورد قاطع نداشته و باعث شده است تا مطالبات و معوقات غیر جاری بیش تر از حد انتظار شود .

اکنون بانک توسعه تعاون در صدد است تا بر خوردی قانونی با افراد بدهکار داشته باشد و هر چه سریع تر مطالبات و معوقات بانکی خود را از آن ها باز پس گیری نماید .

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک توسعه تعاون :

همان طور که پیش تر برای شما گفتیم ، مطالبات و معوقات بانکی انواع مختلفی دارد که مبنی بر میزان تاخیر در باز پر داخت اقساط تسهیلات توسط شخص تسهیلات گیرنده ، دسته بندی می شوند .

این دسته بندی به طور کلی به پنج دسته تقسیم می شود :

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده
  • مطالبات و معوقات جاری : در این نوع از مطالبات و معوقات جاری ، تسهیلات گیرنده اقساط تسهیلات خود را تا دو ماه پر داخت نکرده است .
  • مطالبات و معوقات غیر جاری : در این نوع از مطالبات و معوقات ، تسهیلات گیرنده ، کم تر از شش ماه اقساط تسهیلات خود را پر داخت نکرده است .
  • مطالبات معوق : مطالبات معق زمانی پیش می آید که تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننموده است .
  • مطالبات مشکوک الوصول : تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را در مدت زمانی بیش از هجده ماه پر داخت ننموده است .
  • مطالبات سوخت شده : شخص تسهیلات گیرنده به علت فوت ، ور شکستگی و … دیگر امکان باز پر داخت تسهیلات خود را ندارد .

چرا برای مطالبات و معوقات بانکی خود ، موسسه راهیان عدالت را انتخاب نماییم ؟

موسسه راهیان عدالت ، با در نظر گرفتن کلیه قوانین حاکم بر جامعه و سود و منفعت شما موکل عزیز ، سعی بر احقاق حق شما در این زمینه دارد .

شما تنها با مراجعه به این موسسه می توانید از کلیه خدمات حقوقی – کیفری موسسه راهیان عدالت بهره مند شوید. هم چنین کلیه قضات باز نشسته و وکلای پایه یک داگستری مشغول به فعالیت موسسه راهیان عدالت آماده انواع خدمات حقوقی – کیفری به شما عزیزان می باشد .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام