معوقه بانکی بانک کار آفرین

معوقه بانکی بانک کار آفرین

آیا می دانید معوقه بانکی بانک کار آفرین به چند دسته تقسیم می شود ؟ آیا می دانید معوقه بانکی بانک کار آفرین بر اثر چه دلایلی به وجود می آید ؟ آیا می دانید باید برای باز پر داخت معوقه بانکی بانک کار آفرین خود چه اقداماتی را انجام دهید ؟

با ما همراه باشید تا به تک تک سوالات شما پاسخ دهیم. شما برای یافتن جوای پرسش های خود ، می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

زمانی که شخص تسهیلات گیرنده ، تسهیلات خود را در یافت می نماید ، باید در تاریخ و موعد مقرر شده از سوی بانک کار آفرین ، به باز پر داخت اقساط خود رسیدگی نماید ، در صورتی که این اتفاق نیفتد ، شخص به عنوان یک بدهکار شناخته می شود و بسته به تعویق در باز پر داخت اقساط خود ، معوقه بانکی بانک کار آفرین وی ، دسته بندی شده و بر همان اساس بانک کار آفرین می تواند با او بر خورد قانونی داشته باشد .

آیا می دانید که بر خورد قانونی بانک کار آفرین با عده کسانی که معوقه بانکی بانک کار آفرین دارند به چه صورت خواهد بود ؟ آیا می دانید که شما با داشتن معوقه بانکی بانک کار آفرین یک بدهکار از نظر نظام بانکی کار آفرین و سایر بانک ها شناخته می شوید و هر چه سریع تر باید اقدامات لازم را برای باز پرداخت معوقه بانکی بانک کار آفرین خود انجام دهید ؟

آیا شما هم به دنبال راهی هستید که معوقه بانکی بانک کار آفرین خود را با کم ترین ضرر و زیان مالی پر داخت نمایید ؟ آیا به این اندیشیده اید که چاره باز پر داخت مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین چه می باشد ؟

شما برای پیدا نمودن بهترین راه می توانید با موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

معوقه بانکی بانک کار آفرین

مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین چگونه به وجود می آید ؟

مطالبات و معوقات بانکی بانک کار افرین در زمانی پدید می آیند که شخص تسهیلات گیرنده ، در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود کوتاهی کرده باشد . این شخص می تواند جزو اشخاص حقیقی و یا حقوقی جامعه می باشد. اما اکنون به علت تعلل در باز پر داخت اقساط تسهیلات ، به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

یکی از دلایلی که در افزایش مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین تاثیر گذار است ، تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی می باشد . اما گاها پیش آمده است که شخص تسهیلات گیرنده ، تسهیلات در یافتی خود را در مکان مناسب استفاده ننموده است .

البته بررسی نا درست طرح توجیحی و اعتبار سنجی نا صحیح مشتری از سوی بانک نیز می تواند از دیگر دلایل بیش تر شدن مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین باشد .

حال با تمام پیش آمد ها بان کار آفرین در این صدد است تا مطالبات و معوقات بانکی خود را باز پس گیری نماید و در صورت مقاومت پذیری شخص تسهیلات گیرنده ، با وی مطابق قانون بر خورد نماید .

آیا به دنبال این راه هستید تا با کم ترین ضرر و زیان مالی – پولی معوقه بانکی بانک کار آفرین خود را پر داخت نمایید ؟ آیا می خواهید  در کم ترین زمان و با صرف کم ترین هزینه ها ، مطالبات و معوقات بانکی خود را پر داخت نمایید ؟ آیا می دانید بر خورد قانونی بانک کار آفرین با شما به چه صورت خواهد بود ؟ آیا می دانید باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پر داخت معوقه بانکی بانک کار آفرین خود انجام دهید ؟

شما می توانید برای پیدا کردن کوتاه ترین راه و سریع ترین راه با مشاوران و کلای پایه یک دادگشتری موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

معوقه بانکی بانک کار آفرین

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین

مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین ، بسته به مدت زمانی که شخص تسهیلات گیرنده ، در باز پر داخت آن ها ، تعلل نموده است ، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد .

برای نظام بانکی بانک کار آفرین فرقی نمی کند که شخص تسهیلات گیرنده شخصی حقوقی یا حقیقی باشد ، بلکه به علت عدم باز پر داخت اقساط خود ، اکنون به عنوان یک بدهکار شناخته می شود .

  1. مطالبات و معوقات جاری
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری
  3. مطالبات معوق
  4. مطالبات مشکوک الوصول
  5. مطالبات سوخت شده

با ما همراه باشید تا در ادامه به شرح این پنج دسته از مطالبات و معوقات بانکی بانک کار افرین بپردازیم :

  1. مطالبات و معوقات جاری :

این دسته از مطالبات و معوقات زمانی پدید می آید که شخص تسهیلات گیرنده ، تا دو ماه اقساط تسهیلات خود را پر داخت نکرده باشد .

  1. مطالبات و معوقات غیر جاری :

زمانی مطالبات و معوقات غیر جاری ، پدید می آیند که شخص تسهیلات گیرنده ، تا شش ماه در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ، کوتاهی نموده باشد .

  1. مطالبات معوق :

مطالبات معوق به نوعی دیگر از مطالبات و معوقات گفته می شود که شخص تسهیلات گیرنده ، بیش از شش ماه و کم تر هجده ماه ، اقساط خود را پر داخت ننموده است .

  1. مطالبات مشکوک الوصول :

در این نوع از مطالبات و معوقات ، تسهیلات گیرنده ، بیش از هجده ماه ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط خود انجام نداده است .

  1. مطالبات سوخت شده :

در مطالبات سوخت شده ، شخص تسهیلات گیرنده به علت فوت یا ور شکستگی دیگر توانایی باز پرداخت اقساط تسهیلات خود را ندارد.

چرا برای مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین ، موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت با بیش از یک دهه تجربه و مهارت در کلیه امور حقوقی – کیفری ، تا به حال هیچ پرونده ای را نباخته است و همیشه به احقاق حق موکل خود کمک نموده است .

تیم ماهر موسسه راهیان عدالت که متشکل از قضات باز نشسته و وکلای پایه یاک دادگستری می باشد ، می تواند راهنمای خوبی برای شما در این مسیر باشد .

شما می توانید در صورتی که امکان صحبت حضوری را با مشاوران این موسسه ندارید ، از خدمات مشاوره رایگان موسسه راهیان عدالت استفاده نمایید .

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام