بدهی معوقه به بانک کار آفرین

بدهی معوقه به بانک کار آفرین

هر شخصی که بدهی معوقه به بانک کار آفرین داشته باشد ، از نظر نظام بانکی کار آفرین ، به عنوان یک بدهکار به شمار می آید . بازم به ذکر است که این مسئله شامل افرادی می شود که به سایر بانک ها بدهی دارند .

بدهی معوقه به بانک کار آفرین یکی از مشکلات امروزه به حساب می آید که علاوه بر نظام بانکی بانک کار آفرین ، سایر بانک ها را نیز با خود در گیر نموده است . البته منظور از نظام بانکی بانک کار آفرین ، نظام پولی و اقتصادی بانک کار آفرین می باشد .

شخض تسهیلات گیرنده که امروزه به عنوان یک بدهکار به شمار می آید ، باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را جهت باز پر داخت بدهی معوقه به بانک کار آفرین خود انجام دهد . شما نیز به عنوان یک شخص که بدهی معوقه به بانک کار آفرین ، دارید ، قبل از آن که بانک کار آفرین با شما بر خورد قانونی نماید ، باید هر چه سریع اقدام به باز پر داخت بدهی معوقه به بانک کار آفرین خود نمایید .

بدهی معوقه به بانک کار آفرین به عنوان مطالبات و معوقات غیر جاری به شمار می آید و عدم باز پر داخت آن ، مکن است صدمات مالی و اقتصادی فراوانی به نظام بانکی وارد نماید .

آیا می دانید که بانک با استفاده از قوانین حاکم بر جامعه می تواند با اشخاص بدهکار چه بر خوردی داشته باشد ؟ آیا می دانید هر چه در باز پر داخت بدهی معوقه به بانک کار آفرین خود تعلل نمایید ، متحمل ضرر و زیان مالی و پولی بیش تری خواهید شد ؟ آیا می دانید که بانک به شما به عنوان یک بدهکار نگاه می کند ؟ آیا می دانید که انواع مطالبات و معوقات بانکی چه می باشد و بدهی معوقه به بانک کار آفرین شما در کدام دسته قرار می گیرد ؟ آیا می دانید که باید از چه طریقی برای باز پر داخت بدهی معوقه به بانک کار آفرین خود اقدام نمایید تا کم ترین ضرر و زیان مالی را متحمل شوید ؟

ما می خواهیم در این مطلب ، به کلیه سوالات شما پاسخ دهیم .شما نیز می توانید جهت کسب اطالاعت بیش تر با موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید .

با ما همراه باشید تا شما در این مسیر یاری نماییم .

بدهی معوقه به بانک کار آفرین

مطالبات و بدهی معوقه به بانک کار آفرین چیست ؟

بانک کار آفرین ، به شخص تسهیلات گیرنده که می تواند جزو اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه باشد ، تسهیلاتی را اعطا نموده است . حال شخص تسهیلات گیرنده ، در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ، تعلل نموده است و اکنون به عنوان یک بدهکار از نظر نظام بانکی بانک کار افرین به حساب می آید .

آیا شما نیز به عنوان یک بدهکار شناخته شده اید ؟ آیا به عنوان شخصی که مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین دارد ، به دنبال آسان ترین و بی درد سر ترین راه برای باز پر داخت اقساط تسهیلات خود می باشید ؟ ایا نمی دانید باید از چه طریقی جهت باز پر داخت اقساط و معوقات بانکی بانک کار آفرین اقدام نمایید ؟

شما می توانید در این زمینه با مشاوران حقوقی موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید . در صورتی که امکان صحبت حضوری ندارید ، می توانید از طریق تماس تلفنی و مشاوره رایگان ، با وکلای پایه یک دادگستری این موسسه ارتباط بر قرار نمایید .

مطالبات و معوقات جاری در چه زمانی به مطالبات و معوقات غیر جاری تبدیل می شوند ؟

زمانی که شخص تسهیلات گیرنده تا زمان دو ماه ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننماید ، به عنوان مطالبات و معوقات جاری به حساب می آید ، اما زمانی که اقساط تسهیلات گیرنده بیش از دو ماه به تعویق بیفتد ، به آن مطالبات و معوقات غیر جاری می گویند .

در زمانی مطالبات و معوقات جاری به مطالبات و معوقات غیر جاری مبدل می شود که ، تحریم های بین المللی و رکود اقتصادی این اجازه را به شخص تسهیلات گیرنده ندهد تا بتواند اقساط خود را پر داخت نماید. گاه کوتاهی از طرف شخص تسهیلات گیرنده بوده و تسهیلات در یافتی خود را در مکان مناسب استفاده نمی نماید .

البته این امکان میسر است که بانک در زمان اعتبار سنجی مشتری ، این کار را به درستی انجام نداده باشد و یا طرح توجیحی مشتری را با دقت مورد بررسی قرار نداده باشد .

لازم به ذکر است که عدم برخورد جدی و قاطع ، با شخص بدهکار ، نیز می تواند به بیش تر شدن مطالبات و معوقات غیر جاری به طور چشم گیری دامن بزند .

ما توصیه می کنیم قبل از هر کاری ، حتما با مشاوران موسسه راهیان عدالت مشورت نمایید .

بدهی معوقه به بانک کار آفرین

انواع مطالبات و معوقات :

همان طور که پیش تر به آن اشاره شد ، مطالبات و معوقات در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند و این دسته بندی بر اساس تعلل و تعویق در باز پر داخت اقساط از سوی شخص تسهیلات گیرنده می باشد .

ما می خواهیم در این قسمت شما را با انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک کار آفرین آشنا سازیم تا در صورت باز پر داخت مطالبات و معوقات خود ، تصمیم درستی بگیرید.

  1. مطالبات و معوقات جاری : عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات ، تا مدت زمان دو ماه
  2. مطالبات و معوقات غیر جاری : عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات ، تا مدت زمان کم تر از شش ماه
  3. مطالبات معوق : عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات ، بیش از شش ماه و کم تر هجده ماه .
  4. مطالبات مشکوک الوصول : عدم باز پر داخت اقساط تسهیلات ، بیش از هجده ماه .
  5. مطالبات سوخت شده : نا توانب در باز پر داخت تسهیلات به علت فوت و یا ور شکستگی .

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام