معوقه بانکی بانک ایران زمین

معوقه بانکی بانک ایران زمین

معوقه بانکی بانک ایران زمین ، به عنوان یکی از معوقات و مطالبات بانکی بانک ایران زمین به شمار می آید . به همین دلیل در صورتی که شما معوقه بانکی بانک ایران زمین دارید ، می توانید از طریق موسسه راهیان عدالت ، اقدام نموده و هر چه سریع تر معوقه بانکی بانک ایران زمین خود را پر داخت نمایید .

معوقه بانکی بانک ایران زمین به عنوان یکی از آسیب رسان ترین مطالبات و معوقات بانکی می باشد که نظام پولی و مالی بانک ایران زمین و سایر بانک ها را با خود در گیر نموده است .

به همین خاطر بانک ایران زمین ، در صدد است تا هر چه زود تر ، مطالبات و معوقات بانکی و یا معوقه بانکی بانک ایران زمین را از اشخاص تسهیلات گیرنده باز پس گیری نماید .

قطعا در صورتی که شما معوقه بانکی بانک ایران زمین داشته باشید ، سوالاتی از این قبیل برایتان مطرح می شود:

بانک ایران زمین چه بر خورد قانونی ای می تواند با من داشته باشد ؟ در صورتی که معوقه بانکی بانک ایران زمین خود را پر داخت نکنم ، چه اتفاقی پیش می آید ؟ آیا با داشتن معوقه بانکی بانک ایران زمین به عنوان یک بدهکار شناخته می شوم ؟

بهترین راه برای پر داخت معوقه بانکی بانک ایران زمین چه می باشد ؟ از چه طریقی اقدام نمایم تا کم ترین ضرر و زیان مالی را متحمل شوم ؟ در صورتی که اقدامات لازم را جهت باز پر داخت معوقه بانکی بانک ایران زمین انجام ندهم ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

ما می خواهیم در یان مطلب به شما کمک کنیم تا هر چه سریع تر به جواب سوالات خود برسید . در نظر داشته باشید شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر و مشاوره ای تخصصی تر در زمینه معوقه بانکی بانک ایران زمین ، با مشاوران موسسه راهیان عدالت تماس حاصل نمایید .

ما می خواهیم شما علاوه بر پر داخت معوقه بانکی بانک ایران زمین خود ، آسان ترین ، راحت ترین و کم ضرر ترین راه را انتخاب نمایید .

معوقه بانکی بانک ایران زمین

مطالبات و معوقات بانکی بانک ایران زمین چیست ؟

بانک ایران زمین ، در زمانی نه چندان دور ، اقدام به پر داخت تسهیلات به اشخاص تسهلات گیرنده نموده است . اما این افراد در زمان مشخص شده از سوی بانک ایران زمین ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط خود ننموده اند و اکنون به عنوان یک بدهکار از نظر نظام بانکی بانک ایران زمین ، شناخته می شوند .

بانک ایران زمین در این تلاش است تا هر چه زود تر ، مطالبات و معوقات بانکی خود را از اشخاص بدهکار باز پس گیری نماید . در نظر داشته باشید که کلیه اشخاصی که در باز پر داخت اقساط تسهیلات خود تعلل نموده اند ، اعم از حقیقی و حقوقی ، به عنوان یک بدهکار ، باید هر چه سریع تر معوقه بانکی بانک ایران زمین خود را پر داخت نمایند .

بانک ایران زمین می تواند از طریق قانون ، با اشخاص بدهکار ، کاملا قانونی بر خورد نموده و آن ها را مجازات نماید . پس در صورتی که شما هم جزو افراد بدهکار به بانک ایران زمین می باشید ، قبل از رخ دادن هر اتفاقی ، با کمک گیری از مشاوران موسسه راهیان عدالت ، معوقه بانکی بانک ایران زمین خود را پر داخت نمایید .

در چه زمانی مطالبات و معوقات بانکی بانک ایران زمین و سایر بانک ها به وجود می آیند ؟

همه ما می دانیم که امروزه جامعه با رکود اقتصادی و تحریم های بین المللی رو به رو می باشد ، پس می توان یکی از دلایل به وجود آمدن مطالبات و معوقات بانکی بانک ایران زمین را ، رکود اقتصادی و تحریم های بین المللی دانست .

پس آن می توان به بررسی نا درست طرح توجیحی مشتری و اعتبار سنجی نا صحیح مشتری از سوی بانک ایران زمین ، اشاره نمود .

نا گفته نماند که در مواردی کوتاهی از خود بانک ایران زمین بوده و در مواقع لازم و ضروری ، بر خوردی جدی و قاطع با اشخاص بدهکار نداشته است .

معوقه بانکی بانک ایران زمین

انواع مطالبات و معوقات بانکی بانک ایران زمین و سایر بانک ها

همان طور به دفعات خواندید ، مطالبات و معوقات بانکی بانک ایران زمین و سایر بانک ها ، دسته بندی شدی و طبقه بندی می شوند . این دسته بندی و طبقه بندی ، کاملا بر اساس اقساط به تعویق افتاده شخص تسهیلات گیرنده می باشد .

  1. مطالبات و معوقات جاری :

زمانی مطالبات و معوقات جاری پدید می آیند که شخص تهسیلات گیرنده اعم از حقیقی و حقوقی ، تا سقف دو ماه ، اقساط تسهیلات در یافتی خود را پر داخت نکرده باشند .

  1. مطالبات و معوقات غیر جاری :

در صورتی که شخص تسهیلات گیرنده ، تا سقف شش ماه ، اقساط تسهیلات خود را پر داخت ننماید ، امکان به وجود آمدن مطالبات و معوقات غیر جاری وجود دارد .

  1. مطالبات معوق :

در زمانی ما شاهد مطالبات معوق خواهیم بود که شخص تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را بیش از شش ماه و کم تر از هجده ماه ، پر داخت ننماید .

  1. مطالبات مشکوک الوصول :

آیا می دانید در چه زمانی مطالبات مشکوک الوصول به وجود می آیند ؟ زمانی که فرد تسهیلات گیرنده ، اقساط تسهیلات خود را بیش از هجده ماه پر داخت نکرده باشد .

  1. مطالبات سوخت شده :

مطالبات سوخت شده ، همان مطالبات و معوقات غیر جاری بودند که به دلایل ذکر شده یا فوت شخص تسهیلات گیرنده ، دیگر امکان باز پر داخت اقساط وجود نداشته و به آن مطالبات سوخت شده می گویند.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام