وکیل بدهکاران بانکی

وکیل بدهکاران بانکی

وکیل بدهکاران بانکی به عنوان نماینده قانونی اشخاص بدهکار به بانک گفته می شود که وظیفه دارند تا از حقوق موکل خود به عنوان یک شخص بدهکار در دادگاه و مراجع قضایی مربوطه دفاع نمایند .

زمانی که بین هر دو شخص قرار دادی بسته می شود ، همواره دارای شرایطی است که باید به توافق دو طرف قرار داد رسیده باشد . اما قرار داد هایی که بین یک فرد عادی و بانک منعقد می گردد ، مسلما سر سختانه تر از قرار داد های معمولی و عادی دیگر است . زیرا این افراد زمانی تن به عقد چنین قرار داد هایی با بانک می دهند که تصمیم گرفته اند تسهیلات خاص و ویژه ای را از بانک در یافت نمایند .

بانک به علت عدم اعتماد کامل جهت باز پس گیری چنین تسهیلاتی ، قرار دادی را با شخص تسهیلات گیرنده به امضا می رساند تا بعد ها در باز پس گیری تسهیلات از فرد دچار مشکل نشود . اما فرد به علل گوناگون ، دیگر توانایی باز پر داخت اقساط تسهیلات را نداشته و اکنون وجود یک وکیل تحت عنوان وکیل بدهکاران بانکی ، می تواند موجب تسکین خاطر وی شود .

وکیل بدهکاران بانکی

وکیل بدهکاران بانکی کیست ؟

وکیل بدهکاران بانکی به شخصی گفته می شود که از سوی شخص بدهکار ، موظف گشته تا از حقوق وی در مراجع قانونی و مرتبط ، دفاع نماید . این شخص به صورت در صدی از پول یا مبلغ بدهی شخص بدهکار به بانک  ، حق الزحمه خود را در یافت می نماید .

از مهم ترین قواعد و اصول حاکم بر بانک ها :

بانک ها امورزه موظف اند تا بر اساس اصول و قواعدی پیش روی کنند تا در آمد اقتصادی در بین افراد جامعه به طور عادلانه ای توزیع شود . همین طور این قواعد و اصول حاکم به خود بانک ها نیز کمک می نماید تا نظام بانکی پایدار تر شده و ضرر و زیان اقتصادی کم تری را متحمل شوند .

در ادامه این قواعد و اصول را برای شما عنوان خواهیم نمود :

  1. ممنویت از خوردن مال باطل
  2. ممنوعیت از فریب کاری مشتریان
  3. ممنوعیت ار عمل ربا
  4. ممنوعیت از ضرر و ضرار

چه زمان فرد به وکیل بدهکاران بانکی نیاز دارد ؟

هر یک از افراد جامعه چه جزو اشخاص حقیقی باشند و چه جزو اشخاص حقوقی ، در صورتی که در مدت زمان تعیین شده و توافق شده با بانک ، اقدامی جهت باز پر داخت اقساط تسهیلات خود ننمایند ، به عنوان یک بدهکار شناخته شده ، و نیاز به وکیل بدهکاران بانکی دارد .

وکیل بدهکاران بانکی زمانی پرونده موکل خود را قبول می نماید و از طرف وی مسئولیت دفاع از حق بدهکار را بر عهده می گیرد که شخص بدهکار ، دیگر توانایی مطالبات و معوقات بانکی خود را نداشته و به دنبال کم ضرر ترین و راحت ترین راه جهت فیصله دادن به بدهکاری خود به بانک می باشد .

موسسه راهیان عدالت ، یکی از موسسات حقوقی به نام در تهران می باشد که می تواند وکلای پایه یک دادگستری را جهت وکیل بدهکاران بانکی به شما معرفی نموده تا بتوانید در محکمه ، به احقاق حق خود برسید .

وکیل بدهکاران بانکی

چرا برای داشتن وکیل بدهکاران بانکی ، موسسه راهیان عدالت را انتخاب کنیم ؟

موسسه راهیان عدالت با نگاهی تخصصی به قبول وکالت بدهکاران بانکی که بر اثر تحمیل قرار داد های یک طرفه از سوی بانک ها ، دچار مشکل و عدم توانایی در باز پر داخت معوقات بانکی خود شده اند ، تصمیم گرفته است با معرفی بهترین وکیل بدهکاران بانکی به افراد بدهکار ، این معضل اقتصادی را برایشان بر طرف نماید . چه بسا که این موسسه ، با راه کار هایی نوین و به روز بر اساس قوانین حاکم بر جامعه ، راه گشای بسیاری از بدهکاران بانکی تا به امروز بوده است .

در صورت داشتن معوقات بانکی ، بانک چه اختیاراتی در برابر شخص بدهکار دارد ؟

در زمان به وجود آمدن معوقات بانکی ، بانک این اختیار را دارد تا در ازای بدهی های بزرگ ، شخص بدهکار را ممنوع الخروج  ویا اقدام به توقیف مال و اموال منقول و غیر منقول وی نماید . هم چنین بانک این اختیار را دارد تا در صورت داشتن وثیقه از شخص بدهکار ، در ارای باز پس گیری تسهیلات خود ، آن را به مزایده بگذارد . در این صورت بانک موظف است از مراجع قضایی مربوطه خواهان به فروش گذاشتن آن شود تا پس از فروش به حق خود رسد .

به همین خاطر وجود یک وکیل بدهکاران بانکی ، در کنار هر شخص بدهکار به بانک ها ، ضروری و لازم است تا از به وجود آمدن موارد این چنینی برای شخص بدهکار ، جلو گیری نماید و از حق وی دفاع نماید .

چه زمانی باید برای داشتن وکیل بدهکاران بانکی اقدام کنیم ؟

به خاطر شرایط خاص و ویژه ای که کلیه بانک ها به افراد متقاضی تسهیلات تحمیل می نمایند ، هر شخصی که در زمان باز پر داخت اقساط تسهیلات خود دچار مشکل شد ، بهتر است هر چه سریع تر جهت داشتن وکیل بدهکاران بانکی اقدام نماید .

هر شخص بدهکار با داشتن چنین وکیلی ، می تواند از ضرر و زیان های مالی بعدی جلو گیری نماید و وکیل ، به احقاق حق وی در محکمه های قانونی و مراجع قضایی مربوطه ، کمک به سزایی نماید .

هم چنین وجود یک وکیل بدهکاران بانکی کمک می نماید تا شخص ، بتواند زیر سایه قانون ، از بروز مشکلات جدی تر پیش گیری نماید .

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام