وام خرید خانه

وام خرید خانه

یکی از راه‌های خرید خانه ، به ویژه برای زوج ‌های جوان که بتوانند از آن استفاده ‌کنند ، دریافت وام خرید خانه است. در ادامه این مقاله به وام خرید خانه می پردازیم.

وام مسکن

برای هر فردی اتفاق افتاده است که بخواهد کاری انجام دهد و هزینه‌ کافی برای انجام آن کار را نداشته باشد بخصوص برای خرید و ساخت و ساز امور مربوط به مسکن ، که مجبور می ‌شود یا کار مورد نظر را ناتمام بگذارد و یا در صورت ادامه کار، از طریق مجاری رسمی مانند وام خرید خانه ، بودجه مورد نظر را تامین کند.

اگر فردی برای دریافت وام مسکن اقدام نماید ، بهترین گزینه‌ مورد نظر می ‌تواند بانک مسکن باشد چون سایر بانک‌ها با وجود مجوز پرداخت وام ‌خرید خانه به علت نداشتن اعتبار کافی این وام را پرداخت نمی ‌کنند و از طرفی به علت قیمت بالای مسکن اکثر مردم ، به خصوص زوج های جوان مجبورند برای دریافت وام‌ خرید خانه اقدام کنند.

بانک مسکن برای پرداخت کمک هزینه‌ خرید خانه ، چندین وام مختلف به شما ارائه می ‌دهد. یکی از این وام ‌ها،  وام مسکن یکم است که این وام حدود پنج ساله است و به تصویب شورای پول و اعتبار قرار گرفته و به صورت تسهیلات انفرادی و زوجین برای خرید خانه پرداخت می‌شود.

از جمله شرایط جدید برای گرفتن وام‌ مسکن یکم ، سقف وام مسکن یکم و مراحل دریافت وام خرید خانه نیز مانند سایر وام ‌ها دارای محدودیت ‌ها و نکات قابل ذکر مخصوص به خود است.

هر کدام از این وام ‌ها عددی مشخص را در اختیار درخواست کننده قرار می ‌دهند در نتیجه می ‌توان میان وام‌ ها تفاوت ایجاد نمود. اعداد وام خرید خانه از بیست میلیون تومان شروع می ‌شود و بعضی از آن ‌ها تا دویست و پنجاه میلیون نیز می ‌رسد.

وام‌ خرید خانه به دو گروه کلی تقسیم می ‌شود. وام‌ هایی که افراد با خرید اوراق ممتاز از بازار بورس دریافت می ‌کنند و وام ‌هایی که از محل صندوق پس ‌انداز مسکن پرداخت می ‌شود.

شرایط گرفتن وام‌ های مسکن در نحوه پرداخت این وام ها ، زمان انتظار و سود بازپرداخت متفاوت است. هر دو گروه این وام‌ها با شرایط مختلف به زوج ‌ها و انفرادی پرداخت می ‌شوند.

وام‌ های اوراق‌ دار

برای دریافت وام ‌های مربوط به خرید اوراق ممتاز در بازار سرمایه ، متقاضیان باید برای هر ۵۰۰ هزار تومان یک برگ اوراق خریداری نمایند.

قیمت هر برگ اوراق حدود ۷۵ هزار تومان است. فردی که قصد دریافت وام مسکن ۷۰ میلیون تومانی دارد ، باید تا ۱۴۰ برگ اوراق خریداری نماید  و هزینه‌ ای در حدود ۱۰ میلیون تومان پرداخت کند.

با خرید این اوراق ممتاز نیاز نیست برای دریافت وام منتظر رسیدن نوبت خود بمانید. بعد از خرید اوراق اقدامات لازم برای پرداخت وام صورت می‌گیرد.

اقساط وام مسکن را شما می ‌توانید به روش ساده یا پلکانی پرداخت کنید. بازپرداخت به روش ‌های ساده و پلکانی وجود دارد. برای دریافت وام از طریق اوراق ، محدودیت دفعات وجود ندارد.

دریافت وام خرید خانه

اگر به دنبال خرید مسکن هستید و سرمایه کافی ندارید حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب خانه شوید .

شما می توانید برای دریافت وام خرد خانه و مشاوره در این زمینه به موسسه راهیان عدالت مراجعه نمائید. این موسسه با مشاوره رایگانی که به شما ارائه می دهد می تواند به شما در گرفتن این نوع از وام کمک ویژه ای بکند.

این تیم با بهره مندی از مشاورین مجرب و وکلای متخصص می تواندد مشکلات شما را در هر زمینه ای مرتفع سازند. شما می توانید از طریق فضای مجازی با موسسه راهیان عدالت در ارتباط باشید. برای مشاوره در این زمینه و انتخاب وکیل و مشاور مجرب می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام