وام فوری برای خرید خانه

وام فوری برای خرید خانه

یکی از وام های بانکی طرح های فوری می باشند این طرح ها مانند وام مسکن و وام خودرو پر طرفدار هستند. در ادامه مقاله به وام فوری برای خرید خانه می پردازیم.

وام‌ های اوراق‌ دار

برای دریافت وام ‌های مربوط به خرید اوراق ممتاز در بازار سرمایه ، متقاضیان باید برای هر ۵۰۰ هزار تومان یک برگ اوراق خریداری نمایند.

قیمت هر برگ اوراق حدود ۷۵ هزار تومان است. فردی که قصد دریافت وام مسکن ۷۰ میلیون تومانی دارد ، باید تا ۱۴۰ برگ اوراق خریداری نماید  و هزینه‌ ای در حدود ۱۰ میلیون تومان پرداخت کند.

اقساط وام مسکن را شما می ‌توانید به روش ساده یا پلکانی پرداخت کنید. بازپرداخت به روش ‌های ساده و پلکانی وجود دارد. برای دریافت وامفوری برای خرید خانه از طریق اوراق ، محدودیت دفعات وجود ندارد.

وام خرید خانه

امروزه بسیاری از زوج ‌های جوان ، با سختی زیادی برای تشکیل زندگی‌ رو به ‌رو هستند. پس‌ انداز خیلی از آن ها برای خرید وسایل اولیه‌ ی زندگی مثل خرید جهیزیه ، لوازم خانگی برقی ، لوازم دیجیتال موردنیاز برای کسب و کارشان و یا خرید خانه صرف می شود.

یکی از تسهیلاتی که بانک مسکن به زوجین جوان و خانه اولی ارائه می دهد ، وام فوری برای خرید خانه است. اگر فردی برای دریافت وام فوری برای خرید خانه در اقدام نماید ، بهترین گزینه‌ مورد نظر می ‌تواند بانک مسکن باشد چون سایر بانک‌ها با وجود مجوز پرداخت وام ‌خرید خانه به علت نداشتن اعتبار کافی این وام را پرداخت نمی ‌کنند و از طرفی به علت قیمت بالای مسکن اکثر مردم ، به خصوص زوج های جوان مجبورند برای دریافت وام‌ فوری برای خرید خانه اقدام کنند.

وام‌ فوری برای خرید خانه به دو گروه کلی تقسیم می ‌شود. وام‌ هایی که افراد با خرید اوراق ممتاز از بازار بورس دریافت می ‌کنند و وام ‌هایی که از محل صندوق پس ‌انداز مسکن پرداخت می ‌شود.

شرایط گرفتن وام‌ های مسکن در نحوه پرداخت این وام ها ، زمان انتظار و سود بازپرداخت متفاوت است. هر دو گروه این وام‌ها با شرایط مختلف به زوج ‌ها و انفرادی پرداخت می ‌شوند.

خیلی از افراد با وجود داشتن سپرده مناسب در بانک ، هیچ نیازی به دریافت وام خود ندارند، در این حالت به دلیل معدل مناسب حساب این افراد به سپرده شان وام هایی تعلق می گیرد.

آن هایی که نیازی به این وام ها ندارند و یا حتی ضامنی که به بانک ارائه دهند ، در نتیجه امتیازاین وام ها از آن ها گرفته می شود. آن ها امتیاز وام های خود را به فروش می گذارند. امروزه سریع ترین راه برای دریافت وام خرید وام فوری برای خرید خانه است.

شما باید از قبل از این کار با فروشنده وام قرارداد محضری امضا کنید و با هم به توافق برسید. فردی که وام خود را می خواهد به شما بفروشد بعد از دریافت وام ، مبلغ مورد نظر را از آن کسر می کند و مابقی وام را بر اساس قراردادی که تنظیم کرده اید به حساب شما واریز می کند.

لازم به ذکر است که شما باید در زمان عقد قرارداد بین خود و فروشنده ی وام چک و یا سفته ای دریافت کنید تا مشخص شود که ضمانت حسن انجام کار حفظ می گردد.

برخلاف وام فوری برای خرید خانه برای زوجین برای خانه اولی‌ ها که تسهیلات آن از محل حساب صندوق پس‌ انداز مسکن یکم ویژه‌ ی زوجین پرداخت می شود ، در «وام زوجین با اوراق ممتاز» ، تسهیلات از محل اوراق ممتاز، برای زوجین و به منظور خرید واحد مسکونی به متاهلین واجد شرایط ، پرداخت می شود.

شما می توانید برای دریافت وام فوری برای خرید خانه و مشاوره در این زمینه به موسسه راهیان عدالت مراجعه نمائید. این موسسه با مشاوره رایگانی که به شما ارائه می دهد می تواند به شما در گرفتن وام فوری برای خرید خانه کمک ویژه ای بکند.

این تیم با بهره مندی از مشاورین مجرب و وکلای متخصص می تواندد مشکلات شما را در هر زمینه ای مرتفع سازند. شما می توانید از طریق فضای مجازی با موسسه راهیان عدالت در ارتباط باشید. برای مشاوره در این زمینه و انتخاب وکیل و مشاور مجرب می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام