وکالت دعاوی ملکی

وکالت دعاوی ملکی

دعاوی ملکی برای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به موضوع املاک مربوط می شوند.  در ادامه مقاله به وکالت دعاوی ملکی می پردازیم.

اگر نیاز به وکیل ملکی دارین با مشاوران ما تماس بگیرید

09121304085

ویژگی‌ های وکیل ملکی

موضوعات مرتبط به املاک و قراردادهای آن ها بسیار  بحث پیچیده ای است و چندین قرارداد در قالب یک عقد واحد منعقد می گردند. دعاوی ملکی به دعاوی ملکی حقوقی ، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی ثبتی تقسیم می گردند.

وکالت دعاوی ملکی برای وکیل متخصص علاوه بر ویژگی‌ های عموم وکلا باید در حوزه املاک متخصص باشد و بر قانون آیین دادرسی مدنی تسلط جامع و کافی داشته باشد هم چنین در حوزه حقوق خصوصی و قرارداد ها حرفه‌ ای و مسلط باشد. به آن دسته از دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری که موضوع آن ها املاک است ، دعاوی ملکی گفته می‌ شود.

وکالت دعاوی ملکی در زمینه تنظیم قرارداد های تجاری و بین‌المللی ، تنظیم عقد نکاح ، تعیین داور در قرارداد ها و اختلافات خانوادگی ، امور بیمه ، تقسیم ارث و منافع تخصص دارد.

وکالت دعاوی ملکی از مهم ترین امور حقوقی در ایران می باشد. انواع املاک در قانون مدنی ، در دسته اموال غیر منقول قرار می گیرد.

به دلیل عدم ثبات قیمت املاک و زمین و سودآوری بالای ملک و املاک ، این موضوع همیشه با چالش های فراوانی روبرو بوده است. می توان به موارد مربوط به تقسیم املاک مشاع ، حصول درآمد از املاک ، نگه داری املاک در مقابل تعدی به آن ها و کلیه موارد قانونی مربوط به املاک و زمین اشاره کرد.

یکی از معیارهای تشخیص یک وکیل ملکی خوب برای وکالت داوی ملکی خود ، میزان تجربه  و تسلط وی است. علیرغم آن که تمام وکلای دادگستری امکان بررسی و قبول وکالت تمامی پرونده های ثبتی ، کیفری ، حقوقی ، ملکی و خانواده و … را دارند .

اما تجربه وکیل دعاوی ملکی برای وکالت دعاوی ملکی شما در زمینه امور مرتبط به املاک و زمین ، باعث می شود تا او بتواند با درصد موفقیت بالاتری در دعاوی تقسیم و افراز ملک مشاع ، احراز ملک مشاع ، خلع ید , قلع بنا ، تخلیه ملک ، الزام به تنظیم سند رسمی ، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف ، ابطال سند ، تعدیل و افزایش اجاره بها و … قبول وکالت نماید.

وکیل دعاوی ملکی برای وکالت دعاوی ملکی زمانی که عناصر مورد نیاز برای وقوع یک فعل مجرمانه در عالم واقع محقق می گردد ، عمل انجام شده جرم تلقی گردیده و دعوایی که می آید دعوای کیفری نامیده می شود.

حال اگر افعال صورت گرفته در خصوص املاک باشد و اعمال و افعال مورد نظر در قانون مورد جرم انگاری قرار گرفته باشند ، دعاوی ملکی کیفری به وجود می آید.

مهم ترین پرونده های دادگستری پرونده های ملکی است که مهارت بیش تری نسبت به دیگر پرونده ها می خواهد که لازم است فرد برای طرح دعوی به یک وکیل دعاوی ملکی مراجعه نماید.

دعاوی ملکی ، دعاوی حقوقی و کیفری است که به موضوع املاک مرتبط می ‌شوند.  دعاوی ملکی انواع گوناگونی دارد. دسته ای از آن‌ ها مربوط به نقض عهد یا عدم انجام تکالیف مقرر در قرارداد ها است اما در برخی ممکن است یکی از طرفین نسبت به ملک دیگران با سوء نیت عمل مجرمانه ‌ای را انجام دهد و در برخی از معاملات ملکی ، مسائل مربوط به قانون ثبت املاک رعایت نشود

برخی  از معاملات ملکی در دعاوی ثبتی و وکالت دعاوی ملکی قرار می گیرند. دعاوی ابطال سند رسمی ، ابطال عملیات اجرایی ثبت ، ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت و … در دعاوی ثبتی ملکی قرار می گیرند.

شما می توانید برای گرفتن وکالت دعاوی ملکی و مشاوره در این زمینه به موسسه راهیان عدالت مراجعه نمائید. این موسسه با مشاوره رایگانی که به شما ارائه می دهد می تواند به شما در گرفتن وکیل دعاوی ملکی متخصص کمک ویژه ای بکند.

این تیم با بهره مندی از مشاورین مجرب و وکلای متخصص می تواندد مشکلات شما را در هر زمینه ای مرتفع سازند. شما می توانید از طریق فضای مجازی با موسسه راهیان عدالت در ارتباط باشید. برای مشاوره در این زمینه و انتخاب وکیل و مشاور مجرب می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام