نمونه لایحه دعاوی کیفری-لایحه فوری

نمونه لایحه دعاوی کیفری

لایحه نوشتارهایی است که از سوی اصحاب دعوا و یا اشخاص درگیر در دعوا داده می شود. در ادامه به نمونه لایحه دعاوی کیفری می پردازیم.

اگر به دنبال پر کردن لایحه کیفری و مشاوره با وکیل کیفری هستید می توانید کاملا رایگان با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

sshot 8

لایحه دعاوی

تنظیم و نمونه لایحه دعاوی کیفری به معنای ارائه مطلب در خصوص موضوع دعوای حقوقی و کیفری می باشد. لایحه دفاعیه به معنای پاسخ به دفاعیات طرف مقابل در دعوا می باشد.

نمونه لایحه دعاوی کیفری به معنای دفاع خواهان و یا شاکی از ادعای حقوقی و کیفری خود نزد محکمه و در مقام ارائه ادله اثباتی و استناد به مواد قانونی و یا متضمن تقاضا و درخواست از محکمه می باشد.

نوشتن نمونه لایحه دعاوی کیفری امری تخصصی است و بهترین کار، سپردن تنظیم لایحه دفاعیه به دست وکیل با تجربه و حرفه ای می باشد.

هریک از طرفین دعوا اعم از خواهان و خوانده و شاکی و متهم که اشخاص اصیل در هر دعوایی می باشند ، می توانند کلیه حرف ها و سخنان خویش را در قالب تنظیم لایحه به محکمه ارائه کنند.

نحوه تنظیم و نمونه لایحه دعاوی کیفری در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری از لحاظ شکل و ساختار یکسان است و به لحاظ مفاد و ماهیت کاملا متفاوت و ناهمجنس می باشد.

در تنظیم لایحه دفاعیه دعاوی کیفری اصولا به ارکان تشکیل دهنده جرم و اثبات گناه کاری یا بی گناهی و برائت متهم پرداخته می شود.

لایحه دعاوی کیفری1

در تنظیم لایحه در پرونده حقوقی بیش تر به بیان و تشریح و توضیح ماهیت دعوا و استناد به ادله اثباتی و اسناد و مدارک مورد استناد از قبیل سند رسمی و مبایعه نامه پرداخته می شود.

سرقت ، کلاهبرداری ، قتل عمد ، قتل غیر عمد ، خیانت در امانت ، ایراد ضرب عمدی ، ارتباط نا مشروع ، تجاوز به عنف ، تصرف عدوانی ، فروش مال غیر ، جعل ، استفاده ازسند مجعول و سایر عناوین مجرمانه که در قانون ذکر شده اند جزو دعاوی کیفری محسوب می شوند.

دعاوی کیفری درحقیقت شاخه ای ازحقوق جزا هستند که شامل جرایم ، مجازات ها و قوانین جزایی می باشند که در ارتباط با جرم ، مجرم و مسئولیت کیفری است.

منظور از جرم هر نوع رفتار اعم از فعل یا ترک فعلی است که در قوانین کشوری جرم انگاری شده و برای آن مجازات تعیین شده باشد.

نگارش نمونه لایحه دعاوی کیفری می تواند به قلم اشخاص اصیل دعوا باشد یا به نگارش وکیل دعاوی حقوقی و کیفری باشد و یا به دست عریضه نویس که عرض حال طرف دعوا را می نویسد ، باشد.

تنظیم این لایحه دفاعیه در دعوای کیفری هم چون جرم کلاهبرداری از سوی شاکی باید دربر گیرنده اثبات وقوع جرم و ارائه دهنده عناصر تشکیل دهنده جرم به مجرم باشد.

تنظیم  و نمونه لایحه دعاوی کیفری از سوی خوانده دعوای حقوقی مواردی از قبیل عدم انتساب امضا به وی ، تقاضای ارجاع امر به کارشناسی ، وقوع جعل در متن سند ، ایراد جرح به گواهان خواهان و غیره ذکر و مورد تاکید قرار بگیرد.

هر شخصی (اعم از حقیقی و حقوقی) که ارتکاب عمل مجرمانه به او نسبت داده شده باشد و در محکمه صالح صحت این ارتکاب احراز شده باشد و در نهایت منظور از مسئولیت کیفری قابلیت انتساب عمل مجرمانه به متهم و به عبارت بهتر استحقاق مرتکب عمل مجرمانه به تحمل مجازات است.

جرائم در یک دسته بندی عمده به دو نوع قابل گذشت و غیرقابل گذشت تقسیم می شوند. جرائم قابل گذشت جرائمی است که قانون گذار به لحاظ رعایت مصالح اجتماعی یا خانوادگی جنبه خصوصی آن را بر جنبه عمومی شان برتری می دهد و تعقیب آن ها موکول به شکایت شاکی است.

لایحه دعاوی کیفری2

یکی از اموری که جهت موفقیت در پرونده های کیفری بسیار مهم و حیاتی است مشاوره کیفری با وکیل کیفری مناسب قبل از هر اقدام است. شما با کمک این وکیل می تواند با تنظیم نمونه لایحه دعاوی کیفری خود را ارائه دهید.

وکیل دعاوی کیفری باید به اصول کلی کیفری و قوانین و قواعد کیفری آشنایی داشته باشد و بتواند راهکارهای مناسب با موضوع مطرح شده عنوان کند و لایحه ای را برای موکل خود تنظیم کند و با بهره گیری از تجارب خود به ارباب رجوع کمک کند.

شما می توانید برای نمونه لایحه دعاوی کیفری با ما در تماس باشید

مشاوره دعاوی کیفری امری کاملاً تخصصی و ماهرانه است که عدم علم و آگاهی از ابعاد آن و ارائه مشاوره بدون آگاهی می تواند ضررهای جبران ناپذیری به مشاوره گیرنده وارد نماید.

شما برای مشاوره دعاوی کیفری و تنظیم نمونه لایحه دعاوی کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل کیفری می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

0912130408502122112230

 

 

 

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام