وکیل تجاوز

وکیل تجاوز

دلایل اثبات یک جرم مهم ترین و اصلی ترین چیزی است که قربانی برای احقاق حق خود باید آن را سپری نماید. در ادامه مقاله به وکیل تجاوز می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل کیفری برای جرم تجاوز هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085وکیل تجاوز

زنای به عنف

زنای به عنف یکی از انواع زنا می باشد . زنا یعنی رابطه جنسی بین زن و مردی که با هم زن و شوهر نیستند . عنف نیز به معنای خشونت و زور است .

زنای به عنف یعنی مردی به زور و بدون رضایت زنی اقدام به رابطه جنسی با او کرده باشد که به آن تجاوز به عنف نیز می گویند . در تبصره 2 ماده 224  قانون مجازات اسلامی آمده است که هر گاه کسی با زنی که راضی به زنای با او نباشد در حال بیهوشی ، خواب یا مستی زنا کند ، رفتار او در حکم زنای به عنف است .

برای اثبات و بررسی شواهد و مدارک موجود برای تجاوز می توانید از وکیل تجاوز کمک بگیرید تا بتواند در دادگاه و در برابر قاضی از شما حمایت کند.

در زنا از طریق فریب دادن دختر نابالغ یا از طریق ربابش ، تهدید و یا ترساندن زن ، اگرچه موجب تسلیم او شود ، در حکم زنای به عنف می باشد که وکیل تجاوز می تواند به این موضوع ورود کند.

مجازات زنا به عنف مجازات حدی است . مجازات این عمل زشت و قبیح در ماده 224 قانون مجازات اسلامی آمده است . با توجه به این ماده قانون مجازات زنای به عنف اعدام زانی ( کسی که اقدام به زنا کرده است ) می باشد .

در اجرای این احکام فرقی بین این موضوع که زانی جوان یا غیر جوان است و اینکه محصن با غیرمحصن است وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این در زنا به عنف در صورتی که زن باکره باشد ، مرتکب علاوه بر مجازات زنای به عنف باید ارش بکارتی که از بین برده است و مهرالمثل زن را بپردازد ولی اگر زن باکره نباشد ، علاوه بر این که به مجازات اصلی محکوم می شود باید تنها مهرالمثل را پرداخت کند .

وکیل تجاوز

شکایت تجاوز

بر اساس ماده ۱۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری ، انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در جرایم منافی عفت ممنوع می باشد در مواردی که جرم در مرئی و منظر عام واقع شده باشد و یا دارای شاکی یا به عنف یا سازمان یافته باشد ، تعقیب و تحقیق فقط در محدوده شکایت و یا اوضاع مشهود توسط مقام قضایی انجام می‌ شود.

در تبصره‌ٔ ۱ این ماده آمده است که در جرایم زنا و لواط و سایر جرایم منافی عفت اگر شاکی ای وجود نداشته باشد و متهم یا مجرم قصد اقرار داشته باشد ، قاضی او را توصیه به پوشاندن جرم و عدم اقرار می‌ کند.

در این جرایم اگر بزه دیده محجور (صغیر یا مجنون) باشد ، ولی یا سرپرست قانونی او حق طرح شکایت را دارد. بر اساس این ماده ، پیگیری جرایم منافی عفت نیاز به شکایت شاکی خصوصی دارد و تا زمانی که شاکی طرح شکایت خود را  نکند ، این جرایم قابل پیگیری نمی باشد و می تواندد از وکیل تجاوز کمک بگیرند.

جرایم جنسی به عنف و اکراه،  هم دارای جنبه عمومی بوده و هم چون بر روی شخصِ قربانی واقع می شود ، در دسته جرایم علیه اخلاق قرار می گیرد و وکیل تجاوز می تواند در این خصوص کمک کند.

وکیل تجاوز در خصوص مجازات جرم زنا یا تجاوز وفق قانون مجازات اسلامی بیان می کند که قانون مجازات اسلامی ، ارتکاب زنای به عنف یا اکراه را موجب اعدام زانیِ اکراه کننده می داند.

وکیل تجاوز در مورد مجازات سایر جرایم جنسی مانند مساحقه ، تقبیل و تفخیذ می تواند ورود کند.  قانون مجازات اسلامی تفاوتی میان مرتکبِ مکرِه و مرتکبی که بدون اکراه و اجبار و عنف ، و با رضایت طرف مقابل ، چنین اعمالی را انجام داده ، قائل نشده و مجازات یکسانی را اعمال می شود.

وکیل تجاوز

شما برای مشاوره در مورد تجاوز و و وکیل تجاوز برای آن می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه نمائید و از خدمات این مجموعه بهره لازم را ببرید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل امور کیفری و وکیل تجاوز می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام