وکیل حقوقی در ملک

وکیل حقوقی در ملک

دعاوی ملکی بسته به نوع موضوع آن می تواند جنبه حقوقی و کیفری داشته باشد. در ادامه این مقاله به وکیل حقوقی در ملک می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل ملکی هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل حقوقی در ملک

دعاوی ملکی

دعاوی ملکی موضوع اصلی آن راجع به ملک و املاک می باشد که هم شامل دعاوی حقوقی و هم کیفری می شوند که ممکن است در امور ملکی مطرح شود.

یکی از مشکلات و دعاوی که در زمینه امور ملکی وجود دارد الزام به تنظیم سند است که خریداران را با مشکل مواجه می ‌کند و فروشندگان حاضر به حضور در دفترخانه و انتقال سند نمی ‌شوند یا این که ملک در رهن بانک می ‌باشد و اقدام به فک رهن جهت انتقال سند مالکیت به خریداران نمی ‌کنند.

در این موارد و دعاوی وکیل حقوقی در ملک که تخصصا در امور مربوط به املاک مشاوره می دهد و وکالت در چنین پرونده هایی را برعهده دارد می ‌داند بهترین اقدام در روند پرونده کدام است.

تنظیم قرارداد ملکی

سپردن هر اموری به دست وکیل حقوقی در ملک امری بسیار مهم و بدیهی می باشد. بنابراین زمان تنظیم قرارداد های ملک و املاک داشتن یک وکیل حقوقی در ملک متخصص در قرارداد های ملکی امری بسیار ضروری می باشد.

تنظیم قرارداد های ملک و املاک ، اعم از قرارداد های ملکی ، قرارداد های پیش فروش ملک ، قرارداد های مشارکت مدنی و یا قرارداد های مشارکت در قالب مضاربه یا حواله توسط یک وکیل حقوقی در ملک به دلیل تسلط کامل آن ها بر قوانین مدنی ، قانون مسوولیت مدنی و … امری بسیار مهم می باشد.

ویژگی وکیل ملکی

از ویژگی های وکیل ملکی می توان به دانش حقوقی متناسب با نوع حرفه ی تخصصی او نام برد. حوزه وکالت اماک بسیار گسترده می باشد.

وکیل ملکی انتخابی شما باید با قوانین و مقررات ، روال رایج در دادگاه ها و آرا وحدت رویه ی مربوط به آن آشنایی کامل داشته باشد.

میزان تجربه وکیل ملکی در دعاوی ملکی یکی دیگر از ویژگی های وکیل حقوقی می باشد. تجربه و سابقه وکالت وکلای ملکی می تواند از جمله نکات مهمی باشد که باید حتما به آن توجه کرد.

بهترین وکیل ملکی تهران شخصی می باشد که دانا ، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. وکیل حقوقی در ملک خوب کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌ های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند.

عدم مراجعه به وکیل ملکی در برخی موارد ممکن است موجب ورود خسارت‌ های مالی جبران ناپذیری شود. در همین راستا بسیار مهم می باشد که برای موفقیت در یک پرونده حقوقی یا کیفری ملکی از وکیل حقوقی در ملک استفاده کنید.

وکیل حقوقی در ملک

وکیل حقوقی در ملک

نحوه طرح دعوا و شکایت در انواع دعاوی حقوقی و کیفری در روند رسیدگی به آن بسیار مهم است چرا که می تواند منفعت یا ضرر افراد را تغییر دهد.

برای عدم ایجاد مشکلات احتمالی در دعاوی ملکی بهتر است پیش از هر گونه اقدامی با یک وکیل حقوقی در ملک مشاوره کنید و از نظرات او بهره ببرید.

در دعاوی ملکی حقوق طرفین دعوا ممکن است جا به جا شود و به این طریق روند رسیدگی به پرونده دچار اختلال می شود این موارد باید به یک متخصص سپرده شود تا پیگیری های لازم را انجام دهد.

برای مثال اگر شخصی ملک فردی را تصرف کرده باشد در این موارد می توان دعوای حقوقی  تصرف عدوانی را مطرح نمود و در چنین مواردی تنها وکلایی که در زمینه دعواهای ملکی متخصص هستند می تواندد راه گشا باشند.

وکیل حقوقی در ملک زمان مناسب را برای ارائه ادله ی خود می داند و در زمان مناسب اظهارات خود را مطرح می کند تا بتوانند حق موکل خود را باز ستاند تا حقی از او ضایع نشود.

یکی از مهم‌ ترین تفاوت دعوای حقوقی و دعاوی کیفری ، نحوه‌ ی طرح این دعاوی می باشد. اقامه ‌ی دعوای حقوقی نیازمند تنظیم دادخواست و نیازمند تنظیم درخواست می ‌باشد.

در این مقاله با وکیل حقوقی در ملک آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا بهترین وکیل حقوقی می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام