مشاور حقوقی

مشاور حقوقی سازمانی

مشاور حقوقی یا وکیل حقوقی با دانش کافی در زمینه حقوقی فعالیت می کنندو برای ادامه حیات برخی از سازمان ها نیاز مشاور حقوقی یا وکیل حقوقی بسیار ضروری است.

حضور این مشاوران باعث می شود که مشکلات متعددی که در سازمان ها یا شرکت ها در بین افراد به وجود می آید به راحتی حل شود.

برای هر مدیری در سازمان یک مشاور حقوقی یا وکیل حقوقی که با مشاوره در مسائل و زمینه های حقوقی ، جزایی ، کیفری و انتظامی نیاز است.

مشاوران حقوقی در این سازمان ها و شرکت ها در مورد مسائل حقوقی ، قراردادهای خرید و فروشی که سازمان با شرکت های داخلی و خارجی منعقد می کند تصمیمات لازم را می گیرد.

اگر به دنبال وکیل حقوقی و وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما با شماره 09121304085 در تماس باشید .

مشاور حقوقی

مشاور حقوقی خانواده

در یک خانواده و یا بین زوجین وقتی مشکلاتی به وجود می آید نیاز به یک مشاور حقوقی یا وکیل حقوقی پیدا میکنیم. هر یک از اعضای خانواده دارای حق و حقوقی هستند که باید از سوی سایرین رعایت شود.

قوانینی که در حوزه خانواده وجود دارد نیازمند یک مشاور حرفه ای و مسلط می باشد. در مورد مسائل خانواده دادگاه خانواده وظیفه بررسی به حقوق و دعاوی خانوادگی دارد

برای انجام اقدامات و طرح شکایت بهتر است از مشاور حقوقی کمک بگیرید زیرا در قوانین ریزه کاری هایی وجود دارد که بهتر است مشاور حقوقی آن ها را انجام دهد.

 

وظایف مشاور حقوقی

امور دعاوی : سازما ها و یا شرکت ها در دوران فعالیت خود ممکن است درگیر یک سری دعاوی شوند که مشاورین حقوقی می توانند به آن ها کمک کنند. این مشاوران با داشتن پرواه وکالت می توانند به عنوان وکیل شرکت معرفی شوند.

قراردادها : قراردادهایی که در شرکت ها و سازمان ها بسته می شوند دارای یک سری بند و تبصره هستند که مشاور حقوقی می تواند بررسی های لازم را انجام دهد و نکات مهم آن را بیان کند.

تنظیم قرارداد : مشاور حقوقی یا وکیل حقوقی باید تمام مسئولیت ها و خسارات در قرارداد را پیش بینی کند و هر مورد حقوقی مانند چک و سفته را به کارفرما اطلاع دهد تا از سوی کارفرمای خود ابهامی وجود نداشته باشد.

نادیده گرفتن این قوانین می تواند موجب بطلان قرارداد شود. توافق نامه هایی که بین افراد و شرکت ها انجام می شود را مشاور بررسی کرده و بهترین نتیجه را برای سازمان در نظر می گیرد.

مشاور حقوقی

تفاوت وکیل و مشاور حقوقی

فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند به عنوان مشاوره حقوقی در شرکت ها و سازمان ها فعالیت کنند و بر خلاف وکالت نیازی به گذراندن آزمون وکالت و قبولی در آن ندارند.

کسانی که دارای پروانه وکالت ، قضاوت و سر دفتری هستند نمی توانند به استخدام سازمان و یا شرکت در آیند. آن ها باید پرواه خود را نزد مرجع مربوطه تودیع کنند.

مشاوران حقوقی می توانند به یک شخص و یا سازمان مشاوره و راهنمایی دهند و در تمامی زمینه های تجاری و قراردادها می توانند کمک کنند.

اما وکیل به افرادی مشاوره می دهد که جرم یا مشکلاتی به وجود آمده باشد و جنبه های حقوقی و کیفری داشته باشند و نیازمند راهنمایی باشند.

وکلای امور حقوقی دارای دانش کافی حقوقی هستند. این وکلا در اموری که مربوط به روابط افراد با یک دیگر هست و با جرایم و مجازات ها ارتباطی ندارند فعالیت می کند.

وکلای حقوقی باید امانت دار موکل خود باشند و اسرار و مدارک آن ها را به هیچ وجه افشا نکنند. وکیل حقوقی باید احساس مسئولیت در برابر امور حقوقی شما داشته باشد.

از رسیدن به هدف پرونده شما کوتاهی نکند و نهایت تلاش خود را بکند. این وکلا برای داشتن پروانه وکالت باید دارای دانش عمومی خوبی باشند.

همواره به روز باشند و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف افزایش دهند و بتوان به آن ها اعتماد کرد. وکیل حقوقی هموار وظیفه دارد تا مشاوره درست به موکل خود بدهد.

وکیل حقوقی و مشاوره حقوقی در زمینه مشاوره حقوقی ملک و املاک نیز فعالیت دارد. این وکیل در زمینه دعاوی ملکی مانند دعوی موجر و مستاجر ، تخلیه ، خلع ید ، الزام به تنظیم سند رسمی و… متواند کار ساز باشد و به شما کمک کند.

وکیل حقوقی و مشاوره حقوقی مجرب می تواند در زمینه ملکی خسارات ناشی از این موضوع پرونده شما را به سمت پیروزی سوق دهد و شما را از مشکلات ملکی نجات دهد.

در دعاوی های حقوقی وصول چک نیز اجام می شود. وکیل حقوقی یا مشاوره حقوقی می تواند در دعاوی وصول مطالبات مانند چک ، سفته ، رسید بانکی و …فعالیت کند.

شخصی که به عنوان وکیل حقوقی و یا مشاوره حقوقی فعالیت می کند علاوه بر این که مدرک کارشناسی رشته حقوق را دارا می باشد باید مراحل کانون وکلا را نیز بگذراند.

تعداد بسیاری از دعاوی حقوقی به علت عدم آگاهی شخص رخ می دهد و در اکثر موارد به زیان فرد منجر می شود. فرد با کمک وکیل حقوقی میتواند از این زیان جلوگیری کند.

بیش تر اختلافاتی که امروزه در جامعه به وجود می آیند حقوقی هستند که در دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف حل و فصل می شوند.

در مشاوره های حقوقی دعاوی خانوادگی نیز مطرح می شوند اعم از طلاق ، مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، حضانت و … که آسیب های زیادی به زوجین وارد می کنند.

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام