مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی

مشکلات در زمینه های حقوقی ، موضوعی می باشد که اکثر افراد در طول زندگی با آن برخورد می کنند. در ادامه مقاله به مشاوره حقوقی تلفنی می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل حقوقی

بیش تر اختلافاتی که امروزه در جامعه به وجود می آیند حقوقی هستند که در دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف حل و فصل می شوند.

در مشاوره های حقوقی دعاوی خانوادگی نیز مطرح می شوند اعم از طلاق ، مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، حضانت و … که آسیب های زیادی به زوجین وارد می کنند.

وکیل حقوقی در زمینه مشاوره حقوقی ملک و املاک نیز فعالیت دارد. این وکیل در زمینه دعاوی ملکی مانند دعوی موجر و مستاجر ، تخلیه ، خلع ید ، الزام به تنظیم سند رسمی و… متواند کار ساز باشد و به شما کمک کند.

وکیل حقوقی مجرب می تواند در زمینه ملکی خسارات ناشی از این موضوع پرونده شما را به سمت پیروزی سوق دهد و شما را از مشکلات ملکی نجات دهد.

در دعاوی های حقوقی وصول چک نیز اجام می شود. وکیل حقوقی می تواند در دعاوی وصول مطالبات مانند چک ، سفته ، رسید بانکی و …فعالیت کند.

دعاوی وصول مطالبات و چک یکی از شایع ترین دعاوی در دادگاه ها می باشد که نیازمند یک وکیل حقوقی ماهر و با تجربه می باشد.

این وکیل می تواند با تجربه خود در این زمینه حکم محکومیت متهم و یا خوانده را از دادگاه اخذ کند و هم چنین می تواند درخواست قرار تامین خواسته را طلب کند و اموال از دست رفته موکل خود را به دست آورد.

معایب مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی ، راهی می باشد که به سادگی امکان دسترسی به آن وجود دارد و معایبی نیز دارد . در مشاوره حقوقی تلفنی  کسی که به شما مشاوره می دهد تنها به اندازه یک تماس تلفنی می تواند از اطلاعات موضوع مورد نظر شما آگاه شود و به شما راهنمایی و کمک کند .

در مشاوره حضوری ، وکیل به صورت حضوری پرونده و اسناد شما را بررسی خواهد کرد و با توجه به اوضاع و احوال به شما راه کار معرفی می کند .

مزایا مشاوره حقوقی تلفنی

محدودیت زمانی و مکانی ندارد و افراد در همه جای ایران و حتی خارج از ایران می توانند با برقراری تماس تلفنی ، هم از طریق خط ثابت و هم به وسیله تلفن همراه ، به پاسخ سوالاتو مشکلات حقوقی خود دست پیدا کنند.

زمانی که افراد به امکانات مشاوره ای مناسب دسترسی ندارند و یا امکان مراجعه و یا تمایل به مشاوره حضوری را ندارند باید از مشاوره حقوقی تلفنی بهره برد.

ضمن این که دریافت وقت ملاقات از وکلا معمولا زمان بر می باشد و ممکن است باعث شود دیرتر به پاسخ پرسش های حقوقی مان برسیم  . در صورتی که در مشاوره حقوقی تلفنی ، به راحتی می توانیم با دسترسی به یک تلفن ، به جواب پرسش های خود دست یابیم .

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی

برای ثبت دعوای حقوقی باید دادخواستی  (دادخواست حقوقی) را تنظیم کرد ولی برای اقامه دعوای کیفری فقط نیاز به تنظیم شکواییه می‌باشد.

وکیل حقوقی در دعاوی حقوقی ارتباط کامل با حقوق مدنی افراد دارد. در دعاوی حقوقی مجازاتی  تعیین نشده است اما در  دعاوی کیفری که ارتباط مستقیم با نظم جامعه دارد ، مجازاتی  تعیین شده است.

مشاوران از میان افراد با سطح علمی بالا و دارای روابط عمومی و قدرت بیان لازم ، جهت انتقال اطلاعات حقوقی ، انتخاب می شوند.

پاسخ به موضوعات مختلف حقوقی از جمله مشاوره حقوقی خانواده ، ازدواج ، طلاق ، مهریه ، نفقه ، حضانت و … از جمله خدمات گروه مشاوره حقوقی تلفنی می باشد.

شما برای مشاوره حقوقی تلفنی خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر ملی وکیل مراجعه کنید. این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل حقوقی تلفنی می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد.

و شما وقت و زمان خود را صرف رفت و آمد نکنید و با خیال راحت مشاوره خود را از طریق تلفن ثابت و یا تلفن همراه کسب کنید.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام