وکیل برای دادگاه انقلاب

وکیل برای دادگاه انقلاب

در خصوص رسیدگی امور حقوقی و کیفری در دادگاه باید از وکیل مجرب کمک گرفت. در ادامه این مقاله به وکیل برای دادگاه انقلاب می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل برای دادگاه انقلاب

انواع وکیل

وکیل قراردادی : وکالتی را که فرد شخصا وکیل خود را انتخاب کرده باشند می گویند.

وکیل معاضدتی : به وکیلی می گویند که شخص آن وکیل را انتخاب نمی کند و به علت نداشتن توانایی مالی برای گرفتن وکیل ، کانون وکلا وکیلی را به او معرفی می کند.

وکیل تسخیری : در جرائمی که مجازات آن ها بر حسب قانون باشد اگر چه متهم شخصا  وکیل معرفی نکند ، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده الزامی است که به آن وکیل تسخیری می گویند.

خصوصیات وکیل برای دادگاه انقلاب

بهرمند شدن از وجود وکیل برای دادگاه  انقلاب در خصوص دعاوی کیفری بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود بهترین دفاع برای شما حاصل گردد.

منظور از جرم هر نوع رفتار اعم از فعل یا ترک فعلی است که در قوانین کشوری جرم انگاری شده و برای آن مجازات تعیین شده باشد.

دعوای کیفری مربوط به عملی است که برای مرتکب و مجرم آن ، دادگاه مجازاتی را تعیین می کند ولی برای دعوای حقوقی دادگاه مجازاتی برای فرد درنظرنمی گیرد و فقط مرتکب عمل را به دادن حقوق قانونی دیگران یا انجام تکالیفش ملزم می سازد.

طرح شکایت و نوع شکایت و زمان طرح شکایت و این که اوراق مربوطه  از جمله لایحه دفاعیه ، اظهارنامه ، شکواییه به چه نحوی باید تنظیم بشوند بسیار سرنوشت ساز می باشد.

در دعاوی کیفری با استفاده از وکیل برای دادگاه انقلاب می توانید دفاع موثری را در دادگاه انجام دهید که از عواقب کیفری ناشی از شکایت جلوگیری می شود زیرا غالباً عدم استفاده از حق دفاع به منزله قبول اتهام می باشد.

مشاوره حقوقی کیفری یعنی انجام دادن عملی که مجازات آن عمل در قوانین کیفری آمده باشد. در دعاوی کیفری مجازات برای مرتکب شونده توسط دادگاه تعیین می شود.

وکیل برای دادگاه انقلاب

وکیل برای دادگاه انقلاب

شکایت از فردی که تخلفی را انجام داده است و بر اساس قانون اساسی کشور جرم شناخته می شود و قاضی بتواند برای آن مجازاتی را تعیین کند را شکایت کیفری می‌ گویند.

شکایت کیفری از دادسرا و طرح شکایت از فرد متخلف یا مجرم و خطاب به دادستان آغاز می‌ شود. شخص شاکی باید شکواییه خود را علیه شخص دیگر را با مشخص کردن اطلاعات دقیق و نوشتن مشروح شکوائیه خود و با ارائه مدارک آن را مطرح کند.

بر اساس ماده ۳۰۱ قانون آیین دادرسی دادگاه‌ های کیفری می ‌توانند به تمامی شکایت ها و جرم های کیفری رسیدگی کنند به جز مواردی که صلاحیت رسیدگی به آن‌ ها در دادگاه‌ های نام برده شده مانند جرائم مستوجب سلب حیات در دادگاه کیفری یک و جرائم مربوط به دادگاه‌های نظامی ، انقلاب و کودک و نوجوان می باشد.

بر اساس قانون ، دادگاه های حقوقی به مسایل حقوقی شاکیان می پردازد و افراد برای گرفتن جبران خسارات و حق خود به این دادگاه ها مراجعه می کنند.

وکیل برای دادگاه انقلاب در دعاوی حقوقی ارتباط کامل با حقوق مدنی افراد دارد. در دعاوی حقوقی مجازاتی  تعیین نشده است اما در  دعاوی کیفری که ارتباط مستقیم با نظم جامعه دارد ، مجازاتی  تعیین شده است.

در این مقاله با وکیل برای دادگاه انقلاب آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل برای دادگاه انقلاب می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام