وکیل برای مهریه

وکیل برای مهریه

بدون شک مهریه از جمله حقوق ثابت و مهم یک خانم در قبال زندگی با یک آقا می‌باشد و اهمیت این موضوع تا آن‌جایی است که حتی در طول زندگی خانم عزیز این اختیار را دارد مطالبه‌ی مهریه‌ی خود را داشته باشد؛ اما با توجه به شرایط حاکم بر جامعه بسیاری از خانم‌ها تنها در هنگامی که شرایط زندگی سخت شده و به جدایی فکر می‌کنند در مورد مطالبه‌ی مهریه‌ی خود اقداماتی را انجام می‌دهند.

و اگر در این‌میان وکیل برای مهریه را برای خود در نظر بگیرند کاملاً طبیعی است که روال کار پرونده‌ی آن‌ها در دادگاه با سرعت بیشتری همراه می‌گردد و باید این نکته را از یاد نبرد که مطالبه‌ی مهریه با شرایط خاصی نیست همسو می‌شود.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل برای مهریه

اطلاع از شرایط مالی آقا

زمانی‌که شما به وکیل برای مهریه رجوع می‌کنید اصولاً وکیل مورد نظر باید به شرایط مالی همسر شما اشراف کامل داشته باشد و بداند که چگونه در دادگاه باید عمل نماید که بتواند به شیوه‌ی درست و سریع مطالبه‌ی مهریه‌ی شما را انجام دهد.

اصولاً وکیل برای مهریه با این موضوع کاملا آشنا است که در صورت بارگذاری پرونده برای مهریه باید نسبت به تمام دارایی‌ها و نوع مالی که آقا دارد، توقیف آن را سریع‌تر انجام دهد.

چرا که در برخی شرایط بسیاری از آقایان دارایی و اموال خود را به شکل کاملاً عجیبی از چشم دادگاه دور کرده و این‌گونه است که ممکن است خانم به راحتی نتواند به رای مورد نظر در دادگاه که مطالبه‌ی سریع مهریه است نزدیک شوند.

به‌همین‌دلیل در هنگام مراجعه به وکیل برای مهریه بهتر است که تمام جزئیات را برای وی روشن کرده تا بتوانند با مدارک و شواهد بیشتری نسبت به طرح شکایت و نوع دادخواست‌ها عمل نماید، البته وکیل برای مهریه به خوبی شما را با هزینه‌هایی که در طول پروند با مدارک و شواهد بیشتری نسبت به طرح شکایت و دادخواست‌ها وجود دارد آگاه می‌سازد.

عدم حضور خانم در دادگاه

تا بتوانید محاسبه نمایید که آیا شرایط پرداخت هزینه‌های دادگاه را دارا هستید و این‌گونه با روحیه‌ی بهتر و نظم منسجم‌تری پرونده‌ی خود را به جریان بیندازید از جمله وظایف مهم وکیل برای مهریه این است که خانم به راحتی می‌تواند در محیط و جلسه‌ی دادگاه حضور نداشته باشد

که این یکی از مزیت‌های عالی وکیل برای مهریه محسوب می‌شود چرا که خانم‌های عزیز به‌خاطر روحیه‌ی لطیف و شکننده‌ای که اصولاً دارند نمی‌توانند محیط دادگاه را به راحتی تحمل نموده و به‌همین‌دلیل بهتر است از جوّ و فضای دادگاه دوری نمایند و تمام مسائل را به وکیل خود سپرده که وکیل نتیجه‌ی رضایت بخشی را برای مطالبه‌ی مهریه به وجود آورد.

اما اگر وکیل برای مهریه را از نوع ماهر آن انتخاب کنید، بدون شک وکیل آقا را در هر شرایطی مجاب به پرداخت مهریه می‌نماید، چرا که از راه و روش‌های خاصی وکیل آگاه است که نسبت به حقوق خانم عزیز بتوانند تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

در بسیاری از شرایط این موضوع به شدت مشاهده شده است که وکیل برای مهریه به این دلیل که آقا از پرداخت مهریه سرباز زده است به راحتی حکم جلب او را گرفته و با این کار به آقا ثابت می‌کند که هر کسی در جامعه حقوقی دارد و مهریه حق اصلی یک خانم به شمار می‌رود.

و اگر قرار به نپرداختن آن باشد باید جزای سنگینی را متحمل شوند پس توصیه‌ی من به شما این است که به یک وکیل خِبره و ماهر برای مطالبه‌ی مهریه خود مراجعه کنید.

وکیل برای مهریه

دادخواست اعسار

توجه داشته باشید که یک آقا به خاطر نوع درآمد و اموالی که دارد این توانایی را در خود نمی‌بیند که بتواند مهریه‌ی همسر خود را تمام و کمال و به صورت یک‌جا پرداخت کند، پس این گزینه برای آقا روی میز قرار دارد که دادخواست اعسار بدهد.

بدین معنی که با اقساطی کردن مهریه بتوانند همسر خود را راضی نموده و این‌گونه از رفتن به زندان نیز جلوگیری  به‌عمل می‌آورد که البته باید بدانید وکیل برای مهریه به درخواست اعسار مرد توجه می‌کند و در برخی از شرایط نیز ممکن است وکیل این دادخواست را حتی رد نماید.

مطالبه‌ی مهریه بعد از فوت

اگر خانمی بعد از فوت همسر خود و یا مفقودالاثر شدن او بخواهد مطالبه‌ی مهریه نمایند، شرایط کاملاً تغییر می‌کند و در این زمان وکیل برای مهریه از مدارک و تخصص خاصی استفاده می‌نماید تا بتواند با شرایط موجود مطالبه‌ی مهریه را نیز به خوبی انجام دهد؛ چرا که در صورت فوت به واسطه‌ی ارثی که بر جا مانده است خانم باید مهریه خود را دریافت نماید.

زمانی که صحبت از ازدواج به میان می‌آید برای شرایط بهتر باید به این نکته توجه کنید که وکیل حقوقی به خوبی به خانم این نکته را یادآوری می‌کند که در هنگام عقد و ازدواج بر روی سند می‌تواند حق طلاق را برای خود مهم به‌شمار آورد.

و این‌گونه است که اگر زمانی زن بخواهد نسبت به مطالبه‌ی مهریه خود اقداماتی را فراهم آورد به این دلیل که حق طلاق را برای خود مهم و در اولویت شمرده است مطالبه با شرایط آسان‌تری همراه می‌شود چرا که بسیار مشاهده شده است برخی از آقایان حاضر به طلاق نبوده و این‌چنین خانم ها در شرایط سخت قرار گرفته‌اند.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام