وکیل برای نفقه

وکیل برای نفقه

نفقه چیزی است که این روزها خانم‌ها شاید با آن آشنایی کامل  به دلیل پیشرفت تکنولوژی  و دایره‌ی اطلاعات خود داشته باشند، اما در قانون جمهوری اسلامی ایران این‌گونه بیان شده است که هزینه‌های روزمره زندگی که نفقه‌ی زن محسوب می‌گردد، بر عهده‌ی همسر وی است.

متاسفانه در بسیاری از شرایط برخی آقایان از این وظیفه مهم خود سَرباز زده و باعث ایجاد مشکلات زیادی در کانون گرم خانواده خود شده‌اند و این‌گونه است که خانم وکیل برای نفقه را پیدا نموده و با مشورت و کمک از او نفقه خود را از همسرش مطالبه می‌کند.

عموماً وکیل به خوبی در مورد مطالبه‌ی نفقه از راه‌ها و تجربیات خاصی استفاده می‌کند تا بتواند به واسطه‌ی قانون و چارچوب خاص آن خانم را به حق خود برساند؛ عمدتاً وکیل برای نفقه در حوزه‌ی مسائل حقوق خانواده برای وکیل محسوب می شود.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل برای نفقه

مطالبه نفقه

بهتر است برای این کار شما از یک وکیل ماهر استفاده نمایید چراکه مطالبه نفقه از جمله‌ی مسائل مهم و به‌روز می‌باشد و وکیل برای نفقه به خوبی با این موضوع آشناییت دارد که در قانون برای مطالبه نفقه چه راه‌کارهایی بیان شده است.

و هم‌چنین تعهدات خانم را در نظر می‌گیرد تا بتواند پرونده را به سمت‌وسوی درست هدایت کند و البته شما هنگام مراجعه به وکیل برای نفقه باید از تمام زوایا و جزئیات پرونده او را مطلع کرده تا بتواند به درستی به کار خود ادامه دهد.

چرا که روش‌ها و تکنیک‌هایی که یک وکیل با سابقه دارد می‌تواند سرعت عمل پرونده را بالا برده و باعث شود که همسر یک خانم به تعهدات خود در زمینه‌ی پرداخت نفقه کمی جدی‌تر فکر کند، و در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران این‌گونه بیان شده است که بعد از عقد و پیوند زناشویی؛ زن می‌تواند برای دریافت نفقه‌ی خود از همسرش این موضوع را جویا شود.

دعاوی خانواده

چرا که نفقه حق هر خانم در حین زندگی با یک آقا می‌باشد؛ مطالبه‌ی نفقه عموما وکیل را در دعاوی خانواده شریک می‌کند؛ چرا که این حوزه‌کاری اوست و به خوبی باید با حقوق زوجین آشنایی بالا و جامعی داشته باشد.

چرا که وکیل برای نفقه برای پیگیری بهتر پرونده باید تمام شرایط را سنجیده و شبیه‌سازی کلی در مورد پرونده داشته باشد و اصولاً طرح شکایت برای مطالبه‌ی نفقه که توسط وکیل برای نفقه انجام می‌گیرد تاثیر بسیار زیادی در رای دادگاه دارد و  این نکته را از یاد نبرید که وکیل به خوبی با این موضوع آشنایی باید داشته باشد که وضع مالی مرد در چه حدی است تا بتوانند بر کیفیت مطالبه‌ی نفقه اشراف کامل داشته باشد.

وکیل برای نفقه

تمکین زن

از نظر وکیل که می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند شرایط خاصی برای پرداخت نفقه وجود دارد و یکی از این شرایط بدون‌شک تمکین می‌باشد؛ پس خانم عزیز باید به این اصل نیز توجه نموده و سپس جهت وکیل برای نفقه اقدام فرماید.

در زمینه‌ی مطالبه‌ی نفقه، وکیل عمدتاً می‌تواند علاوه بر شرح دادخواست حقوقی از شکایت کیفری نیز استفاده نماید که البته وکیل برای نفقه با این موضوع آشنایی کامل باید داشته باشد که استفاده از دو مورد بالا در صورتی است که نفقه با پرداخت به موقع همراه نشده باشد و عموماً طرح و توضیح شکایت می‌تواند به رای دادگاه به نفع خانم بسیار موثر واقع شود.

این نکته را از یاد نبرید که وکیل برای نفقه عمدتاً باید برای طرح دادخواست حقوقی خود توجه ویژه داشته باشد و طرح شکایت و دادخواست را به‌گونه‌ای تنظیم کند که مسیر دادگاه را با سرعت بیشتری همراه سازد، و تمام حق خانم را در نظر گرفته تا بتواند همسر او را مجاب به پرداخت نفقه‌ی او کند.

هزینه‌های دادگاه

هم‌چنین وکیل برای نفقه باید برای خانم محاسبه دقیق از نفقه را داشته باشد و قبل از از وارد کردن پرونده به محیط دادگاه فرد مورد نظر را از تمام هزینه‌هایی که در دادگاه با آن روبه‌رو می‌شود آگاه سازد این‌گونه فرد با شناخت بهتر و بیشتر می‌تواند در دادگاه حاضر شود و قبل از ورود، تمام هزینه‌ها را به واسطه‌ی بررسی درست وکیل خود برای نفقه برآوُرد نماید.

وکیل برای نفقه باید این نکته را برای خانم شفاف‌سازی کند که شرایط خاص نفقه در دوران عقد و بعد از این مورد که به خانه خود برود مسئله کاملاً متفاوت است به‌همین‌دلیل است که توصیه می‌کنم تمام زوایای پرونده را با شرایط موجود را باید به وکیل برای نفقه بازگو و روشن نمود.

و همسر باید بداند زمانی‌که پیوند زناشویی را انجام داد باید نسبت به مطالبه‌ی نفقه خود جدی عمل نماید که این مورد به وظایف یک آقا اشاره می‌کند.

روال کار همیشه نمی‌تواند به آسانی مسیر خود را طی کند، به همین‌خاطر شرایط زیادی وجود داشته است که همسر یک خانم مفقودالاثر بوده و این‌چنین وکیل برای نفقه باید با شرایط تازه‌ای پرونده را به دادگاه ارائه دهد.

این‌گونه است که می‌توان از دارایی‌های غایب فرد برای نفقه استفاده نمود  وبدون شک شما هم اگر بخواهید که هر چه زودتر به نتیجه ایده‌آل خود برسید بهتر است از یک وکیل ماهر و با تجربه برای مطالبه‌ی نفقه‌ی خود استفاده نمایید.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام