وکیل اعتراض ثالث اجرایی

 وکیل اعتراض ثالث اجرایی کیست؟

وکیل اعتراض ثالث اجرایی را می شناسید؟ آیا با وکیل اعتراض ثالث اجرایی آشنایی دارید و تاکنون به این وکیل حرفه ای مراجعه کرده اید؟ خدمات حقوقی و مشاوره ای وکیل اعتراض ثالث اجرایی به چه مواردی تقسیم می شود؟ وکیل اعتراض ثالث اجرایی در جریان دادرسی چه وظیفه ای بر عهده دارد و چه می کند؟

وکیل اعتراض ثالث اجرایی یکی از بهترین و متخصص ترین افرادی است که می تواند در جریان دادرسی پرونده های مختلف نقش بسیار مهمی را ایفا کند و در جهت احقاق حقوق موکلان خود قدم بردارد.

هنگامی که در مورد وکیل اعتراض ثالث اجرایی صحبت می کنیم، برخی از افراد به اشتباه با خود فکر می کنند که این وکیل حرفه ای هیچ تفاوتی با دیگر وکلای پایه یک دادگستری ندارد. اما حقیقت چیز دیگری است.

 وکیل اعتراض ثالث اجرایی کیست؟

وکیل اعتراض ثالث اجرایی در جریان پرونده هایی فعالیت می کند که مربوط به اعتراض یک شخص ثالث در جریان دادرسی پرونده است . همه ما به خوبی می دانیم که در دنیایی زندگی می کنیم که همه کارها تا حد زیادی تخصصی شده اند. معمولا هر کسی دوست دارد که کاری که درگیر آن شده است به بهترین نحو ممکن انجام شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

همین موضوع باعث می شود که به سراغ افراد متخصص در هر حرفه ای بروند. در مورد مسائل حقوقی و روند دادرسی چنین پرونده هایی نیز یک وکیل متخصص و حرفه ای می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

در مورد پرونده های مربوط به اعتراض ثالث اجرایی نیز به افراد توصیه می شود که جریان دادرسی پرونده را به هرکسی نسپارند و به سراغ کسی بروند که در این زمینه تجربه داشته باشد و تمامی اطلاعات حقوقی لازم را داشته باشد. مراجعه به وکیل اعتراض ثالث اجرایی باعث می شود تا هزینه و زمان افراد از دست برود و میزان موفقیت آنها در جریان پرونده چند برابر شود.

 

وکیل اعتراض ثالث اجرایی و اهمیت حضور او در جامعه

وکیل اعتراض ثالث اجرایی با تکیه بر تجربیات کاری و اطلاعات که دارد به راحتی می تواند جریان پرونده های مختلف را مدیریت کند و به موکل خود کمک کند تا حقوق او مورد تضییع واقع نشود. وکیل اعتراض ثالث اجرایی با اقدامات حقوقی که انجام می دهد به راحتی می تواند با استفاده از ادله و مدارک کافی، حقانیت موکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به اثبات برساند.

وکیل اعتراض ثالث اجرایی سال های زیادی را در زمینه پرونده های مربوط به ثالث اجرایی به فعالیت پرداخته است و همین موضوع باعث شده است تا از همه راه های فرعی و اصلی قانونی که در مراحل قضایی وجود دارد، اطلاع داشته باشد. وکیل اعتراض ثالث اجرایی دارای سابقه کاری نسبتا خوبی است و دارای چندین نمونه پرونده موفق است.

بدون مراجعه به وکیل اعتراض ثالث اجرایی معمولا افراد گاهی متحمل آسیب ها و خسارات مادی بسیار زیادی می شوند. در برخی از موارد هم میزان آسیب ها و خسارات مادی تا حدی زیاد است که افراد نمی توانند از عهده آن برآیند، بنابراین به همه کسانی که به عنوان شخص ثالث قصد اعتراض در جریان یک پرونده را دارند توصیه می شود که از همان ابتدا به کمک یک وکیل اعتراض ثالث اجرایی متخصص و حرفه ای اقدامات لازم را انجام دهند.

اعتراض ثالث اجرایی به چه معناست؟

هنگامی که در مورد وکیل اعتراض ثالث اجرایی صحبت می کنیم برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که اصلا اعتراض ثالث اجرایی یعنی چه؟ معنای دقیق این اصطلاح حقوقی بیانگر چه موضوع قانونی است؟

مسلما شما این موضوع را به خوبی می دانید که هر پرونده ای دارای دو طرف است و یکی از طرفین که آغاز کننده جریان دادرسی است در اصطلاح خوانده می شود و طرف دیگری که به عنوان طرف دعوی است، خوانده پرونده است.

پس کاملا طبیعی است که رای حقوقی که در جریان این پرونده ها صادر می شوند تنها در مورد طرفین پرونده باشد و شخص ثالث در جریان این ارا تاثیری نداشته باشد. اما قانون این اختیار را به شخص ثالث داده است تا در صورت مشاهده برخی از شرایط حقوقی در جریان پرونده برای اعتراض اقدام نماید. وکیل اعتراض ثالث اجرایی می تواند در جلسات مشاوره حقوقی تمامی سوالات مردم در مورد این موضوع را پاسخ دهد.

موضوع اعتراض ثالث اجرایی معمولا اعتراض به توقیف اموال یا یک مال معین است. به بیانی بهتر در صورتی که در اثنای دادرسی یک پرونده، اموال منقول یا غیر معمولی طبق دستور دادگاه مورد توقیف قرار گیرد و شخص ثالثی حضور داشته باشد که ادعای مالکیت داشته باشد و مال توقیف شده را جزیی از اموال خود بداند، این اختیار قانونی برای او ایجاد می شود که برای ارائه دادخواست اعتراض ثالث اجرایی اقدام کند.

وکیل اعتراض ثالث اجرایی دارای مهارت و تخصص کافی در زمینه تهیه و تنظیم این دادخواست است و می تواند به بهترین نحو ممکن متن این دادخواست را تنظیم کند. جریان دادرسی چنینی اعتراض هایی معمولا با ارائه درخواست توسط فرد ثالث در جریان رسیدگی پرونده اولیه و قبل و بعد از صدور رای دادگاه آغاز می شود.

اعتراض ثالث اجرایی به چه معناست؟

 

قانون آیین دادرسی در مورد اعتراض ثالث اجرایی

وکیل اعتراض ثالث اجرایی بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری و مدنی در جریان دادرسی پرونده های مختلف عمل می کند. به چند نمونه از مهم ترین قوانینی که باید در مورد ثالث اجرایی بدانید اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید:

بر اساس ماده ۴۲۰ و 421 قانون آیین دادرسی مدنی، اعتراض اصلی باید به موجب دادخواست و به طرفیت محکوم له و محکوم علیه رای مورد اعتراض باشد. این دادخواست به دادگاه تقدیم می شود که رای قطعی معترض عنه را صادر کرده است. ترتیب دادرسی مانند دادرسی نخستین خواهد بود.

اعتراض شخص ثالث قبل از اجرای حکم مورد اعتراض، قابل طرح است و بعد از اجرای آن در صورتی می توان اعتراض نمود که ثابت شود حقوقی که اساس و ماخذ اعتراض است به جهتی از جهات قانونی ساقط نشده باشد.

اعتراض طاری در دادگاهی که دعوا در آن مطرح است بدون تقدیم دادخواست به عمل خواهد آمد، ولی اگر درجه دادگاه پایین تر از دادگاهی باشد که رای معترض عنه را صادر کرده، معترض دادخواست خود را به دادگاهی که رای را صادر کرده است تقدیم می نماید و موافق اصول، در آن دادگاه رسیدگی خواهد شد.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام