وکیل تهدید

وکیل تهدید در جرایمی که یکی از جرائم کیفری تعریف شده در دادگاه مطابق ماده ۶۶۸ جرم تهدید است. معمولا زمانی که دو نفر در یک درگیری لفظی همدیگر را تهدید به مرگ یا سایر عوامل آسیب‌زا می‌کنند؛ مجرم به شمار می‌آیند و جرم آنها قابل پیگیری است.

بنابراین برای این جرم باید با یک وکیل حرفه‌ای و کارکشته مشورت کرد. همچنین در طی روند پرونده می‌توان یک وکیل را شخصاً استخدام کرد. وکیل به شما کمک می‌کند که در دادگاه جرم تهدید بر علیه خودتان را با توجه به شواهد و مدارک موجود اثبات کنید.

البته اثبات جرم تهدید در دادگاه بدون کمک گرفتن از وکیل تهدید تا حدودی دشوار است. بنابراین بهتر است با وظایف و کلیت اقدامات وکیل تهدید آشنا شوید.

وکیل تهدید  کیست؟

مطابق ماده ۶۶۸ و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی جرم تهدید تعریف شده است. بنابراین وکیل تهدید فردی است که این جرم را در دادگاه پیگیری می‌کند و تسلط کافی در زمینه پرونده‌های جرم تهدید را دارا است. وکیل تهدید باید کاملاً بر روی اموری که به موجب آن تهدید یک نفر بر علیه فرد دیگر ثابت می‌شود تسلط داشته باشد.

وکیل تهدید  کیست؟

چنانچه وکیلی دانش کافی در زمینه جرم تهدید را دارا باشد و در این زمینه چندین پرونده موفق ثبت کرده باشد؛ ما به او وکیل تهدید می‌گوییم. برای استخدام وکیل تهدید می‌توانید به سایت یا دفتر این فرد مراجعه کنید.

البته اکثر وکلای تهدید وکیل رسمی دادگستری بوده و در زمینه سایر پرونده‌های کیفری هم فعال هستند. اگر می‌خواهید با یک وکیل متخصص تهدید خوب آشنا شوید؛ کسب اطلاعات در رابطه با مراجعین و موکلین قبلی او و میزان رضایت آنها بسیار نتیجه بخش است.

هزینه وکالت وکیل تهدید

هزینه وکالت وکیل تهدید بستگی به عوامل بسیار مختلفی دارد. در واقع نمی‌توان نرخ مشخصی برای قبول وکالت یک پرونده تهدید مشخص کرد. وکلای مختلف تجربه و مهارت متفاوتی با یکدیگر دارند و همین دلیل برای دریافت هزینه‌های مختلف کافی است.

هزینه وکالت وکیل تهدید

بنابراین برای اینکه از مقدار هزینه‌های وکالت وکیل تهدید اطلاع پیدا کنید؛ باید با وکیل مورد نظر خودتان تماس بگیرید. یا اینکه از طریق سایت ایشان با کارشناسان دفتری و حقوقی ایشان در ارتباط باشید. همچنین گذراندن یک جلسه مشاوره با وکیلی که مدنظر دارید؛ می‌تواند رضایت بخش باشد.

علاوه بر این با توضیح شرایط پرونده به وکیل و روند آن هزینه وکالت هم مشخص خواهد شد. به هیچ وجه نباید قبل از بستن قرارداد با وکیل هزینه‌ای به ایشان پرداخت کنید. وکیل شما در قرارداد دو طرفه مقدار هزینه وکالت خود را مشخص خواهد کرد.

وظایف وکیل تهدید

مطابق ماده ۶۶۸ و ۶۶۹ جرایم قضایی تهدید افراد به مرگ از بین بردن اموال یا از بین بردن حیثیت آنها یک جرم درجه یک محسوب می‌شود. بنابراین فرد مجرم باید در دادگاه مجازات شود. وکیل تهدید هم وظیفه دارد که مجرم را به جزای عمل خود برساند. در صورتی که وکیل متخصص تهدید روند پرونده را به شکل صحیح پیگیری کند؛ مجرم خیلی زود مجازات خواهد شد.

بنابراین از جمله وظایف وکیل تهدید در دادگاه شامل جمع آوری شواهد و مدارک، ارائه دفاعیات موکل در دادگاه، اثبات جرم مجرم، پیگیری پرونده تا مجازات کامل مجرم و حصول نتیجه مطلوب است. البته در صورتی که پرونده در دادگاه مختومه اعلام شود؛ وکیل دیگر وظیفه‌ای از این بابت نخواهد داشت.

مشاوره وکیل تهدید

برای انجام مشاوره وکیل تهدید باید حتماً مدتی را صرف نوبت گیری بکنید. با این حال نوبت‌گیری در فضای اینترنتی بسیار ساده‌تر است. در واقع می‌توانید با مراجعه به سایت‌های آنلاین خدمات حقوقی و انجام مشاوره با وکلای حقوقی اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

همچنین مشاوره به هر دو صورت تلفنی و حضوری انجام می‌شود. بهتر است حتماً قبل از استخدام یک وکیل با قرارداد و به صورت رسمی یک جلسه مشاوره با او را ترتیب بدهید. مشاوره روند پیگیری پرونده شما در دادگاه توسط وکیل و همچنین دفاعیاتی که می‌تواند برای شما در دادگاه ارائه کند را مشخص خواهد کرد.

مشاوره وکیل تهدید

به هر حال مشاوره وکیل تهدید در مجموعه راهیان عدالت توسط بهترین کارشناسان حقوقی و دانش آموختگان این رشته قابل انجام است. هرگونه بی‌تجربگی یا طرف وکیل کیفری در جلسه مشاوره کاملاً مشخص و عیان است. جلسه مشاوره هزینه کمی دارد و جلوی خسارات احتمالی را خواهد گرفت.

بهترین وکیل تهدید

بهترین وکیل تهدید فردی است که با مجازات تهدید و شیوه‌های اثبات آن در دادگاه آشنایی کامل داشته باشد. شاید تهدید جرم آنچنان جدی تلقی نشود؛ اما وکلای تهدید به خوبی می‌دانند که این جرم در دادگاه تا چه میزان قابل پیگیری است.

بهترین وکیل تهدید

مجازات مجرم در زمینه تهدید در قانون مجازات اسلامی تعریف شده است و بهترین وکیل تهدید مجموعه راهیان عدالت مجرم را به جزای خود خواهد رساند. شاید برای فرد شاکی یا مدعی دفاع از حقانیت خود در دادگاه تا حدی سخت باشد اما به هر حال وکیل موظف است پرونده را به نتیجه مطلوبی برساند.

بنابراین سعی کنید حتماً یک وکیل حرفه‌ای برای اثبات جرم تهدید استخدام کنید. وکلای حرفه‌ای تا حد زیادی روند پرونده شما را تسریع می‌بخشند.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام