وام کارخانه

یکی از تسهیلات هنگام راه اندازی کارخانه‌های تجاری، وام کارخانه است. در واقع وام کارخانه به کارآفرینان کمک می‌کند که بخشی از لوازم و تجهیزات لازم کارخانه را تهیه کنند. همچنین باید توجه داشت که پس از دریافت وام کارخانه، می‌توانید در چندین قسط مختلف مبلغ دریافتی را بازپرداخت کنید.

البته معمولا سازمان‌ها یا افرادی که وام کارخانه دریافت میکنند؛ مبلغ آن را به صورت کامل ظرف چند سال برمی‌گردانند. به طور کلی این وام شرایط خاصی ندارد و فقط به کارخانه داران تعلق خواهد گرفت. در اینجا هم شرایط دریافت وام کارخانه و نحوه بازپرداخت آن را شرح داده‌ایم.

وام برای راه اندازی کارخانه

تسهیلاتی که به کارخانه داران پس از راه اندازی کارخانه با هدف پیشبرد اهداف کسب و کار و همچنین خرید تجهیزات ارائه می‌شود؛ در سراسر کشور قابل استفاده است. در واقع کارخانه داران می‌توانند با هدف راه اندازی کارخانه این تسهیلات را دریافت کنند و در قسط‌های مختلف آن را بازگردانند.

همچنین باید توجه کنید که وام‌های کارخانه با سود محاسبه میشوند و به همین خاطر برای دریافت آن‌ها باید شرایط بازپرداخت با بهره را بپذیرید. این وام‌ها مبالغ مختلفی دارند و معمولا با توجه به سهم تولیدات و بازدهی تولیدات کارخانه به کارخانه داران اهدا خواهند شد.

بهتر است در صورت دریافت وام کارخانه حتما با شرایط ‌کامل آن از جمله نحوه بازپرداخت، قسط بندی، میزان بهره و همچنین شروط دریافت آن اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. البته مشاوران حقوقی و وکلای مجموعه راهیان عدالت هم آماده پاسخگویی به شما در ساعات مختلف روز هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، حتما با موسسه حقوقی راهیان عدالت تماس بگیرید.

شرایط دریافت وام کارخانه

به طور کلی شرکت‌های سهامی خاص به دلیل عدم وجود محدودیت در فعالیت‌های تجاری آنها و همچنین سایر شرایط این شرکت‌ها بسیار راحت‌تر می‌توانند وام کارخانه دریافت کنند. در واقع این شرکت‌ها امکان دریافت وام کارخانه تا ۱۰ برابر سرمایه اصلی شرکت خود را خواهند داشت.

هرچند شرایط دریافت وام کارخانه برای شرکت‌های معمولی هم وجود دارد. در واقع شرکت‌های معمولی در زمینه دریافت وام هیچ محدودیتی نخواهند داشت. اما از آنجایی که فعالیت‌های تجاری این شرکت‌ها با برخی محدودیت‌های خاص روبرو است؛ ممکن است برای دریافت وام با  سند ملکی با برخی مشکلات مواجه شوند. همچنین بهتر است که در صورت نیاز به دریافت وام کارخانه از چند وقت قبل با یک وکیل بررسی‌های لازم در این باره را انجام بدهید‌.

در واقع وکلا می‌توانند در رابطه با مسائل حقوقی دریافت وام و همچنین سایر شرایط دریافت وام کارخانه کاملا شما را راهنمایی کنند. اگر شما در این بین با یک وکیل یا مشاور حقوقی خوب مشورت کنید؛ دیگر برای دریافت وام دچار مشکل نخواهید شد.

همچنین باید توجه کنید که معمولاً افرادی که وام کارخانه دریافت می‌کنند؛ بلافاصله پس از دریافت این وام اسامی آنها در لیست سازمان‌های نظارتی قرار خواهد گرفت. بنابراین بهتر است فکر هرگونه تخلف را از سرتان بیرون کنید و کاملاً قانونی مراحل ارائه مدارک تا دریافت وام را طی کنید. در ادامه انواع وام کارخانه را معرفی کرده‌ایم:

۱- وام ایجادی با سرمایه
وام سرمایه ثابت برای خرید ماشین آلات جهت  ایجاد ساختمان و تاسیسات
۲- وام سرمایه در گردش
وام سرمایه در گردش به منظور پرداخت مواد اولیه و …

مدارک لازم برای دریافت وام کارخانه

معمولا برای دریافت کردن وام کارخانه باید حتما مدارک زیر را ارائه کنید:

۱- ارائه مدارک ثبتی شرکت شامل اساسنامه و تقاضانامه و ..
۲- کپی شناسنامه و کارت ملی
۳- ارائه کد اقتصادی شرکت
۴- ارائه امضای شخص صاحب امضا که در روزنامه رسمی شرکت مشخص شده است.
۵- مهر شرکت
۶- طرح توجیهی

وام احداث کارخانه

همانطور که توضیح دادیم؛ شما می‌توانید برای راه‌اندازی و احداث کارخانه خود وام دریافت کنید. در واقع وام احداث کارخانه به کارآفرینانی اهدا خواهد شد که ارزش سرمایه در گردش شرکت آنها به حد نصاب رسیده باشد. همچنین شرایط تعلق گرفتن یا تعلق نگرفتن وام کارخانه به افراد را هم سازمان‌ها و مراجع قضایی تعیین می‌کنند.

در واقع ممکن است به دلیل شرایط خاص برخی از سازمان‌ها یا کارخانه‌ها وام تعلق نگیرد. بنابراین شما باید در زمینه دریافت وام حتماً مشاوره‌های حقوقی لازم را دریافت کنید. خوشبختانه کارشناسان مجموعه راهیان عدالت تجربه زیادی در زمینه ارائه انواع وام کارخانه و شرایط دریافت آن دارند.

وام تاسیس کارخانه

وام تاسیس کارخانه همان وام راه‌اندازی است که معمولاً در مراحل اولیه شروع به کار یک کارخانه با استفاده از مدارکی که نشان دهنده فعالیت کارخانه در زمینه تولیدات تجاری باشد اهدا می‌شود. همچنین باید توجه کنید که با دریافت وام کارخانه قسط‌بندی آن هم آغاز می‌شود و باید به نسبت دریافتی خود از کارخانه قسط‌های وام را هم پرداخت کنید.

دریافت تسهیلات برای کارخانه

اگر قصد دریافت تسهیلات برای کارخانه خود را دارید؛ باید حتماً شرایط لازم دریافت آن را داشته باشید. از جمله شرایط لازم برای دریافت تحصیلات وجود مدارک کافی شما در کارخانه است. همچنین پس از اینکه مدارک خود را مرجع صادر کننده وام ارائه کنید؛ معمولاً مدتی طول خواهد کشید تا مسئولان بانک اهدای وام به شماره را تایید کنند‌.

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام