مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

فارغ التحصیلان رشته حقوق ، به جای سردفتری ، وکالت و قضاوت ، حرفه مشاور حقوقی را انتخاب می‌کنند. این افراد می‌توانند در سازمان‌ ها و شرکت‌ ها به عنوان مشاور حقوقی مشغول به فعالیت شوند . در ادامه به مشاوره حقوقی رایگان می پردازیم.

مشاوره حقوقی

افراد حقیقی و حقوقی می ‌توانند برای امور قراردادها و تنظیم قراردادهای خود از این مشاوران کمک بگیرند تا آنان نکات مهم قراردادها را بررسی و بیان کنند.

هم چنین آن ها می‌توانند وظیفه تهیه پیش ‌نویس‌ های قراردادها را نیز برعهده بگیرند. در برخی مواقع در برخی شرکت‌ ها ، قراردادها صرفاً با تأیید و امضای مشاور حقوقی به توافق نهایی می ‌رسد.

شما نیاز دارید اطلاعات کاملی از مسائل حقوقی کشور خود داشته باشید. مطمئناً اگر شاغل هستید ، زمان کمی برای فراگیری کامل امور حقوقی دارید ، پس نیاز هست در کنار خود یک مشاور حقوقی رایگان داشته باشید تا در همه حال بتواند امور مختلف را از نظر حقوقی در دست بگیرد.

باید بدانید که بسیاری از دعاوی مطرح در دادگستری‌ ها ، بی اساس است و پذیرفته شده نیستند. همین مورد باعث می ‌شود افراد هزینه و زمان زیادی را صرف مواردی کنند که شاید به ضرر خودشان نیز تمام شود.

مشاوره حقوقی رایگان

اما داشتن یک مشاوره حقوقی رایگان می ‌تواند راه رسیدگی به پرونده ‌های حقوقی را هموارتر و آسان ‌تر کند. شرکت‌ها در طول فعالیت خود ممکن است درگیر دعاوی مختلفی شوند که در این دعاوی یا نقش خواهان را دارند یا نقش خوانده.

در هنگام بروز این دعاوی باید از یک وکیل پایه یک دادگستری بهره برد که هزینه زیادی را شامل می‌ شود ؛ اما اکثر شرکت‌ ها خودشان یک یا چند مشاوره حقوقی رایگان دارند که لوایح مورد نیاز را تهیه و تدوین می‌ کنند.

و در صورت داشتن پروانه وکالت نیز می‌توانند وظیفه وکالت شرکت را نیز در اختیار بگیرند ؛ همین امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

مشاوره حقوقی رایگان باید تمام خسارات و مسئولیت‌ها و اختیارات فسخ و ضمانت‌ها و شروط عقد را در قرارداد پیش‌بینی کند و هم چنین هر مورد حقوقی مربوط به کارفرما اعم از چک‌ها و سفته‌ها را نیز مدیریت کند.

مشاوره حقوقی رایگان نباید اجازه دهد در عقد قراردادی از سوی کارفرمای خود ابهام وجود داشته باشد یا قوانین حاکم بر کشور نادیده گرفته شود زیرا نادیده گرفتن این قوانین به علت مقدم بودن بر هر قراردادی موجب بطلان آن ها خواهد شد.

مشاوره حقوقی رایگان به مدیران و ذی ‌نفعان سازمان کمک می ‌کند تا ضمن توجه به مسؤولیت‌ های کیفری ، حقوقی ، جزایی و انتظامی تصمیماتشان ، تصمیمات صحیح ‌تری اتخاذ نمایند.

و هم‌ چنین در مواجه به مسایل حقوقی سازمانی به آن ها در حل ‌و فصل مسایل و مشکلات یاری می ‌رساند. در شرکت‌ ها و سازمان ‌های دولتی معمولاً یک بخش حقوقی متشکل از چندین کارشناس حقوقی امور مربوط به انعقاد قرارداد های خرید و فروش.

انعقاد قراردادها و تفاهم‌ نامه‌ های بین سازمانی و سایر امور حقوقی دستگاه را زیر نظر دارند و معمولاً بررسی و اعلام نظر اداره حقوقی یکی از مراحل انجام عملیات فوق می ‌باشد.

مشاوره حقوقی رایگان

در شرکت ‌های خصوصی ممکن است یک مشاور به چند شرکت کوچک مشاوره حقوقی رایگان بدهد و یا فقط در استخدام یک شرکت باشد. در شرکت‌های خصوصی بزرگ نیز مدیران شرکت از یک تیم مشاوره پرقدرت و زبردست و یک واحد حقوقی مجزا نیز بهره می ‌برند.

مشاوره حقوقی می ‌تواند در تمامی امور حقوقی و موارد قانونی زندگی اجتماعی به کار آید. البته به دلیل تخصصی شدن امور، مشاوره حقوقی نیز ممکن است به تناسب تفاوت امور و مسائل حقوقی ، تخصصی شود و هر مشاوری در زمینه خاصی که تبحر لازم را دارد ، به مشاوره حقوقی بپردازد.

طابق تعریف ماده ۲ بند ۵ آیین نامه خرید خدمات مشاوره ، مشاوره هر نوع خدمات مدیریتی ، کارشناسی ، مشاوره‌ای یا خدمات مهندسی مشاور در حوزه‌هایی است که نیازمند صلاحیت و تخصص می ‌باشد.

قرارداد مشاوره قراردادی است که کارفرما براساس آن می ‌تواند افرادی را با عنوان مشاور به صورت ساعتی و با تعهد حضور در ساعات معین به کار بگیرد. متقابلا اگر فردی بخواهد از تخصص خودش به صورت ساعتی استفاده نماید نیازمند انعقاد این قرارداد است.

شما برای مشاوره حقوقی رایگان می توانید به موسسه راهیان عدالت مراجعه نمائید. این شرکت با داشتن وکیل های مجرب و مخصوصا مشاوره حقوقی رایگان می توانند به شما در این زمینه کمک به سزایی بکنند.

برای مشاوره در این زمینه و گرفتن مشاوره حقوقی رایگان می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام