تسهیلات خرید مسکن

تسهیلات خرید مسکن

در صورتی ‌که برای خرید یا تعویض منزل مسکونی خود دچار کمبود نقدینگی شده اید می توانید با تسهيلات خرید مسکن 50 درصد ارزش ملک خریداری ‌شده را از بانک دریافت کنید.

شما می توانید برای دریافت وام با سند ملکی با مشاوران ما تماس بگیرید.

09121304085

تسهیلات خرید مسکن

اوراق مسکن

اوراق وام مسکن به شما این امکان را می‌ دهد که شما فرصتی برای سپرده‌ گذاری برای دریافت تسهیلات خرید مسکن ندارید و نیاز به نقدینگی بسیار فوری برای خرید مسکن مورد نظر دارید ، بتوانید تسهیلات خرید مسکن را به صورت فوری دریافت کنید.

اوراق حق تقدم گواهی خرید مسکن وام مسکن که به عنوان اوراق تسه هم شناخته می‌ شوند ، اوراقی می باشند که با خرید آن ‌ها در واقع شما حق تقدم دریافت وام مسکن را خریداری می کنید و بدون نوبت می ‌توانید وام خود را دریافت کنید.

ارزش هر برگ از این اوراق برای وام مسکن 500 هزار تومان می باشد و قیمت هر برگ از آن‌ ها به صورت روزانه تغییر می‌ کند که معمولا بین 8 تا 10 درصد ارزش آن می باشد.

اوراق مسکن بانک مسکن در واقع یک میانبر برای شما می باشد. اگر برای گرفتن وام سپرده ‌ای از قبل ندارید بانک به شما می‌ گوید که باید امتیاز وام فرد دیگری را بخرید.

یعنی کسی که از قبل در بانک سپرده‌ گذاری کرده است و صاحب‌ امتیاز وام برای خرید مسکن شده می ‌تواند این وام را به شما انتقال دهد.

فرد انتقال ‌دهنده بابت پولی که از قبل در حساب خوابانده و از هزینهٔ فرصت آن این امتیاز وام را به شما می ‌فروشد تا شما بدون نیاز به سپرده ‌گذاری و به‌ سرعت وام تسهیلات خرید مسکن دریافت کنید و این کار از طریق اوراق انجام می‌ شود.

قیمت اوراق برحسب عرضه و تقاضا تعیین می ‌شود. یعنی هر چه قدر که نسبت عرضه به تقاضا بیش تر باشد قیمت هم کم تر خواهد شد.

بنابراین قیمت اوراق حتی در روز هم ممکن است چندین بار تغییر کند. آخرین قیمت اوراق را می ‌توانید در بخش اوراق تسهیلات مسکن در سایت های معتبر بررسی کنید.

تسهیلات خرید مسکن

تسهیلات خرید مسکن

در تهیه اوراق مسکن برای تسهیلات خرید مسکن باید به زمانی که قصد استفاده از آن را دارید توجه کنید تا تعادلی بین مهلت انقضا و قیمت اوراق برقرار کنید.

سقف وامی که با خرید اوراق می ‌توانید آن را بگیرید در تهران برای فرد مجرد ۱۰۰ میلیون تومان و برای زوجین ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

در مراکز استان ‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر برای هر فرد ۸۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۶۰ میلیون تومان برای هر فرد و ۱۲۰ میلیون تومان برای زوجین می ‌توانید وام و تسهیلات خرید مسکن بگیرید.

نرخ سود تسهیلات خرید مسکن 17.5 درصد می باشد و مدت ‌زمان باز پرداخت اقساط آن هم 12 سال می باشد. باز پرداخت اقساط هم به روش ساده و هم به روش پلکانی موجود می باشد.

در روش ساده شما یک مبلغ مشخص را هر ماه در کل دوره باز پرداخت می ‌پردازید. اما در روش پلکانی مبلغ اقساط به ‌تدریج بیش تر می ‌شوند.

اوراق وام مسکن به شما این امکان را می‌ دهد که شما فرصتی برای سپرده‌ گذاری برای دریافت وام مسکن ندارید و نیاز به نقدینگی بسیار فوری برای تسهیلات خرید مسکن مورد نظر دارید ، بتوانید دریافت وام مسکن را به صورت فوری دریافت کنید.

اوراق حق تقدم گواهی خرید مسکن وام مسکن که به عنوان اوراق تسه هم شناخته می‌ شوند ، اوراقی می باشند که با خرید آن ‌ها در واقع شما حق تقدم دریافت وام مسکن را خریداری می کنید و بدون نوبت می ‌توانید وام خود را دریافت کنید.

در این مقاله با تسهیلات خرید مسکن آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت که در این زمینه تخصص دارد مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل کیفری می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان با مشاورین مجرب می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط  باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام