بهترین وکیل اقتصادی

بهترین وکیل اقتصادی

جرایم اقتصادی جرایمی می باشند که از افعال مجرمانه به قصد ضربه زدن به نظام اقتصادی واقع می شوند. در ادامه مقاله به بهترین وکیل اقتصادی می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل حقوقی یا وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

09121304085

بهترین وکیل اقتصادی

کلاهبرداری

کلاهبرداری ساده : مجازات کلاهبرداری ساده طبق ماده یک قانون مدنی حبس از 1 سال تا 7 سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است دارد و کلاهبردار باید اصل مال را به مال باخته بازگرداند .

در تبصره همین ماده آمده است که در صورت وجود جهات تخفیف مجازات با تشخیص دادگاه ، مجازات متهم را تا حداقل مجازات مقرر ( حبس ) و انفصال ابد از خدمات دولتی تقلیل دهد ولی نمی تواند به تعلیق مجازات کلاهبرداری حکم دهد .

کلاهبرداری مشدد : مجازات کلاهبرداری مشدد در ادامه ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری بیان شده است که فرد کلاهبردار در صورتی که برخلاف واقعیت سمت یا عنوان از طرف سازمان ها یا موسسات وابسته به دولت برای خود اخذ کرده باشد یا اگر جرم از طریق رسانه یا روزنامه و غیره صورت گرفته باشد و یا مرتکب از کارکنان دولت یا موسسات وابسته به دولت و … باشد از عوامل تشدید مجازات می باشد و علاوه بر برگرداندن اصل مال به مال باخته به حبس از 2 تا 10 سال و انفصال از خدمات دولتی تا ابد و پرداخت جزای نقدی محکوم می شود .

کلاهبرداری اینترنتی با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی امکان سوء استفاده و کلاهبرداری افراد سودجو را در وب سایت ها و اپلیکیشن های نامعتبر بیش تر کرده است.

از معروفترین کلاهبرداری های اینترنتی به فیشینگ می توان اشاره کرد که امروزه ۵۰ درصد از جرم های سایبری را به خود اختصاص داده است.

بهترین وکیل اقتصادی

بهترین وکیل اقتصادی

بهترین وکیل اقتصادی در حوزه جرایم پولی و بانکی فعالیت می کنند و یکی از این جرایم را می توان پول شویی نام برد. بهترین وکیل اقتصادی باید تبحر و تخصص در کلیه قوانین متعدد و پیچیده امور پولی و بانکی کشور داشته باشد.

جرایم اقتصادی و جرایم مالی به طور کلی با هم تفاوت دارند و کاملا از هم تفکیک می شوند. جرایم مالی صرفا در خزانه و اموال دولت تصرف دارد که شامل سرمایه عمومی و خصوصی می باشد.

یکی از جرم هایی که در حیطه جرایم اقتصادی به حساب می آید ، جرایم تجاری است. این جرم دارای مجازات می باشد. در صورتی که جرایم تجاری در سطح گسترده ای انجام بگیرد به طوری که باعث شود اقتصاد ملی دچار آسیب شود ، جرم اقتصادی محسوب می شود.

جرایم اقتصادی شامل عملی مجرمانه می باشد که بر نظام اقتصادی تاثیر بسیاری دارد از مهم ترین خصوصیت جرم های اقتصادی ایجاد آشوب ونگرانی در نظام اقصادی می باشد.

در این خصوص باید از بهترین وکیل اقتصادی مشاوره و راهنمایی گرفت . جرم های مالی که در سطح گسترده و با نیت آسیب رساندن به نظام اقتصادی باشد را جرم اقتصادی گویند.

بهترین وکیل اقتصادی باید امانت دار باشد و از گفتن مطالبی که بی دلیل موکل خود را امیدوار کن خودداری نماید و در زمینه فعالیت خود تخصص ومهارت بسیاری داشته باشد.

وقتی راجع به جرایم اقتصادی گفته می شود اکثر افراد فکر می کنند منظور همان فساد مالی می باشد در صورتی که تمام فساد مالی جرم اقتصادی محسوب نمی شوند.

چرا که ممکن است با نیت یا هدف های اقتصاد مالی نباشد هرچند این امکان وجود دارد که براقتصاد و امنیت اقتصادی نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.

بهترین وکیل اقتصادی در دعاوی حقوقی ارتباط کامل با حقوق مدنی افراد دارد. در دعاوی حقوقی مجازاتی  تعیین نشده است اما در  دعاوی کیفری که ارتباط مستقیم با نظم جامعه دارد ، مجازاتی  تعیین شده است.

 

در این مقاله با بهترین وکیل اقتصادی آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا بهترین وکیل اقتصادی در جرایم مالی و اقتصادی می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

 

 

 

 

 

در این زمینه نیازمند مشاوره هستید؟

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:

    نام شما

    شماره تماس شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    • 09121304085
    • Afshinzima32501@gmail.com
    • فرشته،خیابان خیام،نبش قرنی،، خیابان سپهبد قرنی
    • روش های همکاری با ما
    • قوانین و مقررات
    • پرونده های جنجالی

    گروه وکلای راهیان عدالت آماده ارایه انواع خدمات مشاوره و قبول وکالت در تمامی حوزه ها می باشد. 

    ما با سابقه درخشان در این حوزه فعالیت میکنیم و معتقدیم حق گرفتنیست!

    مشاوره سریع حقوقی و وام